پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مقصد بعدی‌ حاجی بابایی کجاست

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب: 307310
وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش با عینک سلیقه به کسی نگاه نکردم و در طول چند هفته اخیر مشغول بررسی پروژه مهر بودم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در مراسم معارفه سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش جایی است که هر کس از یک منظر به آن نگاه می‌کند و معتقدم کسی که مسئولیت خطیر کشور را بر عهده گرفته کار بسیار سختی در پیش دارد و همه باید کمک کنند و این کمک کردن یک اختیار نیست، بلکه یک اضطرار است.

وی افزود: به عنوان کسی که به نظام فکر می‌کنم، معتقدم آموزش و پرورش بعد از مسئولیت اجرایی کشور، مشکل‌ترین، سخت‌ترین، گسترده‌ترین و البته تاثیرگذارترین وزارتخانه کشور است و باید همه به یکدیگر کمک کنند تا برنامه‌های مهم‌ترین وزارتخانه کشور به درستی اجرا شود.

حاجی بابایی گفت: یک سر سوزن نباید فرصت‌های آموزش و پرورش را از دست داد و در طول چهار سال اخیر تمام توان خود را به کار گرفتیم تا آموزش و پرورش را کاری کنیم و به هیچ کس در آموزش و پرورش با عینک سلیقه نگاه نکنیم.

وزیر سابق آموزش و پرورش همچنین در نشست خبری که با خبرنگاران داشت عنوان کرد: در طول چند هفته گذشته به دلیل اینکه سخن گفتن تعابیر گوناگونی پیدا می‌کند، سعی کردم کمتر صحبت کنم، یکی از کارهای حساس بنده این بود که وزارت آموزش و پرورش در جریان انتخابات و بعد از آن، محیط همدل و صمیمی و کاری داشته باشد و تا امروز تحت هر شرایطی، ریزترین مسائل آموزش و پرورش را پیگیری می‌کردم.

وی ادامه داد: در چند هفته اخیر پروژه مهر را برنامه ریزی کردیم و از این به بعد مسئولان جدید این موضوع را پیگیری می‌کنند، همچنین بعد از پایان وزارتم در دانشگاه به تدریس می‌پردازم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *