جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

آخرین آمار فروش فیلم ها در سینماها

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب: 306837
شرکت پخش کننده فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند، ساخته پوران درخشنده از میلیاردی شدن این فیلم در تعطیلات آخر هفته گذشته خبر داد. این فیلم در تهران ۲۳ سینما را در اختیار دارد و ۱۶ روز اکران در این سینماها ۸۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر؛ علی سرتیپی  گفت : هیس دخترها فریاد نمی زنند در 25 سینما شهرستان نیز در 16 روز اکران 400 میلیون تومان فروخته و در مجموع این فیلم یک میلیارد و 200 میلیون تومان گیشه داشته است.

وی همچنین از فروش 360 میلیون تومانی فیلم دهلیز در 35 سینمای تهران و شهرستان خبر داد و افزود: این آمار فروش نیز مربوط به 16 روز اکران است.

سرتیپی از اکران فیلم «هیس دخترها فریاد نمی زنند» در کشورهای آمریکا و کانادا خبر داد و افزود: با هماهنگی های انجام شده، این فیلم از 10 روز آینده در چند سینمای این دو کشور به نمایش در خواهد آمد.

علی توکل نیا کارگردان فیلم «جابجا» نیز در گفت : فروش این فیلم را در 16 روز اکران 700 میلیون تومان اعلام کرد.این فیلم در تهران با 23 سینما در 16 روز 350 میلیون تومان فروخته و همین میزان فروش را از 25 سینما شهرستان کسب کرده است.

غلامرضا فرجی مدیر پخش فیلم های حوزه هنری هم درباره فیلم «هیچ کس، هیچ کجا» گفت: این فیلم با  10 روز اکران  در 18 سینمای تهران، 140 میلیون تومان و در 16 سینمای شهرستان ها 45 میلیون تومان فروخته است.

آمار فروش «فرزند چهارم» ساخته وحید موسائیان را حدود 60 میلیون تومان در 15 سینمای تهران و شهرستان اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *