چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

آمریکا؛ ۸۰% مردم ناراضی اند

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 306609
بیشتر آمریکایی ها از وضعیت کشورشان راضی نیستند و میزان رضایتمندی شهروندان این کشور به بیست و دو درصد کاهش یافته است.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، به نقل از شبکه فاکس نیوز، براساس تازه ترین نظرسنجی موسسه گالوپ، مردم در ماه های اوت و آوریل دو هزار و سیزده به ترتیب به میزان هفتاد و پنج درصد و شصت و هفت درصد از نحوه پیشرفت اوضاع در کشورشان ابراز نارضایتی کردند و به میزان سی درصد در ماه آوریل و بیست و دو درصد درماه اوت اوضاع را رضایتبخش خواندند اما سوال این است که چرا اکثر مردم از اوضاع کشورشان ناراضی هستند.

کریستین پاورز کارشناس سیاسی فاکس نیوز دراینباره گفت:«مسئله اقتصادی یکی از عوامل است، مردم امروز احساس می کنند برنامه اقتصادی زندگی شان ثبات ندارد؛ آنها درباره بازنشستگی خود، خدمات درمانی که دریافت می کنند و آینده شغلی خود اطمینان ندارند. غیرقابل پیش بینی بودن آینده یکی از علل این نارضایتی است».

کیت اوبنشین کارشناس راهبردی جمهوریخواه با تایید علت اقتصادی گفت:«مشکل صرفا اقتصادی نیست مردم از ضعف عملکرد دولت در عرصه سیاسی نیز ناراضی هستند.

سیاست های اوباما موجب دودستگی مردم شده است و باعث شده مردم آمریکا درخصوص مسائلی چون سطح درآمد، نژاد، جنسیت و مسئله مهاجران دچار دودستگی شوند. این فضا در تشدید نارضایتی مردم اثر داشته است».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *