پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
داورزنی:

تمایلی برای وزیر ورزش شدن ندارم

رای نیاوردن سلطانی‌فر غیرمنتظره بود
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 306600
رئیس فدراسیون والیبال که در کارگروه انتخاب وزیر جدید ورزش و جوانان حضور داشت، در خصوص اخبار مطرح شده در مورد انتخاب شدن به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان گفت: نه برای این کار علاقه‌ای دارم و نه تمایلی برای آن.
به گزارش جهان، محمدرضا داورزنی در گفتگو با مهر، در خصوص عدم کسب رای اعتماد توسط مسعود سلطانی‌فر از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: من روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مجلس حضور نداشتم ولی چند روزی را در فراکسیون ورزش مجلس بودم که در آن روزها آقای سلطانی‌فر برنامه‌هایش را ارائه و از آنها دفاع کرد.

وی افزود: انتظار می‌رفت ایشان رای بیاورند، ما هم امیدوار بودیم این اتفاق بیفتد اما به نظر نمایندگان مجلس احترام می‌گذاریم. به هر حال دموکراسی همین است و با این اتفاقی که پنجشنبه شب رخ داد، ورزش از یک فرصت خوب بی‌بهره ماند. امیدوارم آقای رئیس جمهور سریعا شخص دیگری را جایگزین کند تا مسائل موجود در ورزش رتق و فتق شود.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه خاطرنشان کرد: خیلی امیدوار بودیم روز پنجشنبه وزارت ورزش و جوانان مشخص شود، به هر حال باید سریعا سرپرست این وزارتخانه مشخص شده تا به امورات ورزش رسیدگی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود جو مناسبی که وجود داشت سلطانی‌فر نتوانست رای اعتماد را کسب کند؟، تصریح کرد: احساس خود من این است یک مقدار تعاملاتی بین فراکسیون و جناح‌های سیاسی مجلس به گونه‌ای بوده که به این موضوع نگاه سیاسی داشتند تا تخصصی و به همین خاطر سلطانی‌فر نتوانست از مجلس رای اعتماد را کسب کند.

داورزنی در خصوص شایعات مربوط معرفی‌اش به عنوان گزینه سرپرستی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: نه به این کار تمایلی داریم و نه علاقه‌ ای دارم به عنوان سرپرست در وزارت ورزش حضور پیدا کنم. دوست دارم والیبال را به المپیک ببرم و این کار قلبی را که شروع کرده‌ام، به پیش ببرم. دوست دارم در المپیک با تیم ملی والیبال به نتایج خیلی خوبی دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر برای حضور در ورزارت ورزش به شما تکلیف شود آن وقت چه تصمیمی خواهید گرفت؟، گفت: من واقعا تمایلی به این کار ندارم ولی هر کسی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شود به وی کمک خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: نتیجه‌گیری در والیبال نیز بهترین کمک به وزارت ورزش خواهد بود. من خودم عضو کارگروهی بودم که خروجی آن مسعود سلطانی‌فر بود به هر حال ما انتظار داشتیم، وی رای اعتماد بگیرد که اینگونه نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *