چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۱

موافق زنگنه: مگر دوران او چقدر برده‌ و خورده‌اند؟! +فیلم

پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 306395
«رضا عبدالهی» نماینده مردم ماهنشان که 26 سال در مجلس و به ویژه در عرصه اقتصادی حضور دارد، در بیان دلایل موافقت با وزیر پیشنهادی نفت حرف‌های عجیبی درباره اختلاس و رشوه در دوران مدیریت بیژن زنگنه در وزارت نفت مطرح کرد.
موافق زنگنه: مگر دوران او چقدر برده‌ و خورده‌اند؟! +فیلم
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رضا عبدالهی، یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، که در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت سخن می‌گفت، در سخنانی عجیب اظهار کرد: در هشت سالی که آقای زنگنه وزیر بوده ۱۵۰۰ میلیارد دلار ارزش تولید نفت و گاز ایران بوده است، حالا در این مقدار دو درصد یعنی ۳۰ میلیارد دلار جای خطا بگذاریم چقدر رشوه گرفته‌اند، چقدر برده‌اند و چقدر خورده‌اند آیا یک میلیون دلار است، این چه رفتاری است که ما می‌کنیم و حتما می‌خواهیم نقطه‌ضعفی پیدا کنیم که افراد کارآمد و باتجربه را کنار بگذاریم.

نماینده مردم ماه نشان اظهار کرد: من فکر می‌کنم این طراحی دشمنان است که ما ناخواسته وناآگاهانه در دامش می‌افتیم. استدعا می‌کنم که در شرایط حساس کنونی که تحریم‌های ظالمانه دشمن صنعت نفت ما را هدف قرار داده توجه بیشتری داشته باشیم، همین امسال ۵۰ میلیارد دلار از صادرات نفت ما کاهش پیدا کرده، با چه چیزی می‌توانیم جایش را پر کنیم با کدام درآمد مالیاتی و با کدام صادرات غیرنفتی؛ دشمن ما را هدف گرفته و ما با او همراهی می‌کنیم.

عبدالهی گفت: مجسمه آقای زنگنه را باید طلا گرفت. در اوپک اگر ۱۰ نفر شاخص باشند یکی از آنها آقای زنگنه است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
مثل اینکه استدلالش واقعا قوی بود که مجلس رای اعتماد به چنین وزیر خوش سابقه ای! داد.