جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۳
۱۳
جوابيه يك نماينده در پاسخ به تکذیبیه دفتر هاشمی؛

دعوت هاشمی به مجلس برای قسم خوردن یا عذرخواهی

سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 306011
متأسفانه از بدو تشکیل حزب کارگزاران سازندگی تاکنون، سالهاست تفکیک بین فعالیت‌های گروهی، انتخاباتی یا فعالیت‌های موظف مسئولین دولتی و اکنون مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ناظرین آگاه مشکل شده است و استفاده از بودجه و امکانات بیت المال مسلمین به عنوان سپری در جهت دفاع از منافع شخصی افراد مورد سوء استفاده قرار می گیرد.
دعوت هاشمی به مجلس برای قسم خوردن یا عذرخواهی
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عطاء الله حکیمی نماینده مردم رودبار درمجلس شورای اسلامی در پاسخ به تکذیبیه دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص سخنان روز گذشته وی در صحن علنی مجلس نامه ای را برای خبرگزاری خانه ملت ارسال کرده است که متن آن را در ذیل می خوانید:

بسم الله الرحمن ارحیم
ان‌َّ الذینَ قالُوا ربَّنا اللّه ثُمَّ استَقاموُا فَلا خَوْفّ عَلَیهِم وَلا هُم یَحزَنُون
سلام علیکم

خداوند را شاکرم که توفیق شناخت و استقامت و پایمردی بر محور حق وعدل و ولایت را در وانفسای جهل و تذبذب بر محور نفس و ظلم و دیکتاتوری را نصیب فرمود. بخشی از مطالب روشنگرانه‌ای که اینجانب با افتخار در روز دوشنبه، مورخ ۲۱/۵/۹۲، در مجلس شورای اسلامی به منظور تنویر افکار عمومی و نمایندگان محترم مجلس ارائه نمودم، توسط آقای محمد هاشمی رئیس دفتر و برادر آقای هاشمی رفسنجانی مورد تکذیب قرار گرفت که لازم دانستم نکاتی را در این خصوص جهت تبیین بیشتر موضوع بیان نمایم:

۱- امضاء کننده مذکور، اولاً مشخص نمایند که به عنوان عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی این نامه را امضاء نموده‌اند یا رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ چرا که متأسفانه از بدو تشکیل حزب کارگزاران سازندگی تا کنون، سالهاست تفکیک بین فعالیت‌های گروهی، انتخاباتی یا فعالیت‌های موظف مسئولین دولتی و اکنون مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ناظرین آگاه مشکل شده است و استفاده از بودجه و امکانات بیت المال مسلمین به عنوان سپری در جهت دفاع از منافع شخصی افراد مورد سوء استفاده قرار می گیرد. آیا بیانات آقای آیت ا... هاشمی که مورد انتقاد و اعتراض اینجانب واقع شده بود در جلسه رسمی مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت پذیرفته بود که آقای محمد هاشمی مسئول دفتر پاسخ می دهند؟ و آیا هر گونه اظهار نظر ایشان در هر محلی توسط امکانات بیت المال باید پشتیبانی شود؟

۲- اگر جناب آیت ا... هاشمی رفسنجانی اصرار بر تکذیب اظهارات مذکور خود را دارند، ضمن اینکه شاهدین موضوع و حاضرین جلسه هنوز در قید حیات هستند، در صورت نیاز، توضیحات تکمیلی در این خصوص را در صحن علنی مجلس ارائه خواهم نمود. چگونه است که هر اظهار مخالفی علیه آقایان دروغ و افترا می‌باشد و نهاد پخش کننده آن مقدس‌ترین نهادها محسوب می‌شود لکن اصل بیانات ایشان که سرشار از دروغ و افترا علیه پاکترین مسئولین نظام و مهمترین ارکان نظام اسلامی یعنی اعضای محترم شورای نگهبان قانون اساسی و بالاتر از آن خطاب به امام امت، مولی و مقتدایمان، خار چشم دشمنان و ولی امر مسلمین جهان ایراد شده است، هیچگونه توضیحی برای آن وجود ندارد. لذا اینجانب به خداوند قادر متعال پناه برده و از آقای هاشمی نیز مشتاقانه دعوت می‌نمایم برای پاسخگویی به اتهامات وارده به شورای محترم نگهبان و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا نموده و در پیشگاه خداوند متعال و در مقابل نمایندگان ملت، از سخنان خود عذرخواهی نمایند و یا به قرآن کریم قسم یاد نماید که اظهارات اینجانب کذب محض بوده است!

۳- از سوی دیگر برخی فرزندان ایشان نیز اظهاراتی را علیه اینجانب بیان نموده اند که از پاسخ به آن‌ها صرف نظر می‌نمایم چرا که تکلیف ایشان برای ملت روشن است و بهتر است بیشتر از این از رأفت نظام اسلامی سوء استفاده ننموده، پاسخگوی اتهامات خود باشند و به بهانه این اظهارات، توهم بازگشت به صحنه سیاسی را از خود دور نمایند.
" عطاء الله حکیمی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود وسلام خدا خداوند بر آقای عطاالله حکیمی نماینده شجاع وغیور مرد رودبار درود درود
به نظر بعید میاید که این بنده خدا از خودش این حرف را درآورده باشد ! چون داره میگه خودم تو جلسه بودم و هاشمی این حرف را زده ! پس احتمالا هاشمی از طریق برادر و رییس دفتر تکذیب کرده که هم تکذیب شده باشه و هم اینکه خودش تکذیب نکرده که دروغ باشه !!!

بهترین راه تشخیص صحت و سقم اظهارات طرفین پرس و جو از سایر کسانی است که در جلسه مذکور حضور داشته اند.
بابا به بنده خدا پست ندادند قاطی کرده
مثل هاشمی ؛از روزی که توسط مردمکنار زده شد قاطی کرد و به همه گیر می ده
24خرداد و انتخاب مردم که هاشمی دوم را رییس جمهور انتخاب کرد به همه فهماند که هاشمی را مردم دوباره انتخاب کردند
درود بر هاشمي
درود بر این نماینده که حرف دل ما را فریاد زد
بیست
احسنت
Norway
اقای عطاا... حکیمی درود و رحمت بران شیر پاکی که خورده ای و بدان که اجرت نزد خداوند محفوظ است. بنده به عنوان یک شهروند و یک هموطن البته جناحی برخورد نمیکنم و نفی برخی از اعمال از جناحی مشخص دال بر تایید برخی دیگر نیست و اصولا این دسته بندی های سیاسی دارای اشکالات و ناخالصی است ولی انچه را که شاهد بودیم و دیده ایم را فراموش نکرده ایم. همه این اقایان در گذشته مسئولیت و سمت داشته اند چه اصولگرا و چه اصلاح طلب . لیکن اینطور نباید باشدکه عده ای بخواهند مظلوم نمایی کنند که اصلا مظلوم نیستند. درتمامی دوره ها
بنا به خصوصیات ذات ناپخته و نااگاه انسانها هم افراط داشته ایم و هم تفریط و چیز جدیدی نیست که اینقدر شعار اعتدال مطرح شده است. منتهی یک فرق هست. در سال 88 داشتند کشور را بهم می ریختندو هنوز هم دارند زرنگ بازی در می اورند . برخی بواسطه کجروی و حب نفس نبایستی طلبکارانه وارد میدان شوند . بنده ضمن حمایت از اقای حجت الاسلام روحانی و ارزوی توفیق برای وی امیدوارم موفق باشند و رییس جمهور اسلامی ایران هستند .در عین حال نه الزایمر گرفته ام و نه عقلم ضایع شده است. همه چیز یادم هست. قبل از سال 88 را نیز به همین شکل . اقایان به جای بیانیه دادن و مرتبا تکذیب کردن قدری بفکر اخر کار خود و ملت باشند بهتر است. ما قرارنیست همه چیز را با چماق اعتدال بکوبیم و هرکس که انتقاد کرد افراطی بنامیم. چه اینکه برخی از حضرات مدعی با رفتار و اعمال و گفتار خود مصداق افراط و افراطی گری بوده اند و برخی دیگر با سیاسی کاری از اصل نظام فاصله گرفتند. حال صریح گفتند و یانگفتند از اعمال انها مشخص است. حماسه سیاسی را با اعتدال واقعی قوام دهیم نه با تکذیبیه هایی که فقط اعصاب ادم را بهم می ریزد.
محمد حسین
شهید آوینی: مجموعه سیاست های خارجی و عملکرد اقتصادی دولت آقای هاشمی رفسنجانی، سیاست های فرهنگی وزارت ارشاد و برخی دیگر از پارامترهایی که حتی بیان آنها نیز درباره دولتِ مؤیّد به تأییدات مکرر مقام معظم رهبری و امت مسلمان ایران به صلاح نیست، غرب باوران و منتظران رجعت غرب را به این تحلیل رسانده است که نظام اسلامی ایران نیز ناچار به یک تجدید نظر سازشکارانه اساسی در جهت پذیرش نظم نوین جهانی شده است – یعنی مثلاً یک پروسترویکای اسلامی (!) – و به آن امید بسته اند.

http://www.aviny.com/Article/Aviny/Chapters/TahlileAsan.aspx
اگر 4 تا نماینده مرد مثل این بنده خدا بودند کشور درست می شد.
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر اقای حکیمی که با وجود اینکه رییس ستاد اقای روحانی بودند این مانع حریت و ازادگی او نشد .
و زنده باد آزادی و مردم داری
عدم تعادل در مواضع فعلی و قبلی این آقا واقعا جای سئوال است؟
همگان میدانند که روحانی جز با حمایت هاشمی وارد این عرصه نشد. روحانی هم در فیلم تبلیغاتی خود کاملا از این موضوع استفاده نمود.
خوب آن موقع این نماینده شجاع و غیور و فهیم از این حمایت خبر نداشت؟ او نمیدانست هاشمی و روحانی 2 نسخه از یک اصلند؟
پس از انتخابات چه اتفاقی افتاده که این آقا این چنین بهم ریخته و مواضع قبلیش فراموشش شده است؟