کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پشت‌پرده جعل بیانیه‌ در حمایت از میلی‌منفرد

22 مرداد 1392 ساعت 15:04

یکی از مسئولان دانشگاه شیراز ضمن تکذیب حمایت برخی از اساتید دانشگاه شیراز از وزیر علوم پیشنهادی گفت که این نامه توسط یکی از اساتید دانشگاه تهران جعل شده است.


به گزارش جهان،‌ پوراحمد معاون آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شیراز در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به انتشار بیانیه‌ای در حمایت از وزیر پیشنهادی علوم توسط برخی از رسانه‌ها اظهار داشت: اسامی بسیاری از اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در این بیانیه به‌دروغ به‌عنوان حامی وزیر پیشنهادی علوم بدون اطلاع آنها درج شده بود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از این افراد وجود نام خود را در این بیانیه تکذیب کردند، تصریح کرد: بسیاری از همکاران نسبت به این مسئله اعتراض داشتند و رضایتشان برای درج نامشان در جمع امضاکنندگان را تکذیب کردند.

این مسئول دانشگاه شیراز با اشاره به فرآیند جمع‌آوری امضا در حمایت از وزیر پیشنهادی علوم تأکید کرد: یکی از اساتید دانشگاه تهران به‌نام ابری‌نژاد، ‌یک رایانامه را به برخی اساتید با مضمون خطاب به نمایندگان مجلس در حمایت از وزیر پیشنهادی ارسال و بدون اینکه تأییدی از جانب آنها دریافت کند، اسامی آنها را جزو امضا کنندگان بیانیه منتشر کرده است.

به گزارش تسنیم، پیش از این مسئولین واحدهای مختلف دانشگاهی مانند دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، سروان، نی‌ریز، لاهیجان، ملکان، شهرکرد، زاهدان، زنجان، ارومیه و تهران جنوب نیز انتشار اعلام کردند که اسامی اعضای هیئت علمی این دانشگاه‌ها بدون هماهنگی با اساتید و بدون رضایت آنان در این بیانیه درج شده است.


کد مطلب: 305971

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/305971/پشت-پرده-جعل-بیانیه-حمایت-میلی-منفرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com