جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

12 غذای مختلف در یک کنسرو +تصاویر

چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۳۸
کد مطلب: 305887
کنسروهای غذایی یکی از روش هایی هستند که می توان به سرعت به برخی از غذاها دسترسی داشت به این دلیل که این غذاها غالبا پخته شده هستند و تنها کافی است آن ها را گرم کرده و میلی کنید ولی به هر حال طعم غذای تازه را ندارد.
 به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، کنسروهای غذایی این روزها در دنیا به میزان زیادی تولید می شود و انسان ها به میزان زیادی از آن استفاده می کنند. کنسروها غالبا خوراکی هایی هستند که مدت طولانی سالم می مانند و ساده هستند همچنین نمی توانید کنسروی پیدا کنید که 2 غذا را کنار هم قرار داده باشد.
 
"کریس گودفری" طراحی است که دست به کاری جالب زده و کنسروی عجیب را ابداع کرده است. این طراح توانسته کنسروی بسازد که 12 غذای مختلف و کامل را در کنار هم قرار داده است و هر کدام طعمی جداگانه دارند.
 
 
 
این فرد هدفش از این کار اینگونه بیان کرده است که: کنسروها غالبا از غذاهای ساده ای هستند که سالم باشند اما گاهی شاید افرادی دوست داشته باشند غذاهای مختلف و لوکسی بخورند ولی به راحتی در اختیارشان نیست یا خیلی گران هستند. این کنسرو به این افراد اجازه می دهد تا به خواسته خود برسند.
 

این طراح از 12 غذای لوکس و مختلف به میزان یکسان در این کنسرو قرار داده است و قوطی آن نیز بسیار ساده طراحی شده است. از مهمترین غذاهایی که در این کنسرو قرار دارد می توان به بهترین پنیر های دنیا، قارچ های سوخاری به همراه گوشت، کیک های مختلف با طعم های خوشمزه و ... اشاره کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *