جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

بازی رسانه‌ای در معرفی وزرا

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب: 304783
با وجود آن‌که ترکیب‌بندی کلی کابینه، تا اواخر هفته پیش مشخص شده بود، اما بروز تغییراتی خاص در گزینه‌های پیش‌نهادی، برخی احتمالات را در این زمینه مطرح کرده است.
به گزارش جهان، یکی از مهم‌ترین جابه‌جایی‌ها، معرفی وزیری برای وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری است که شانس رای‌آوری پایینی در مجلس اصول‌گرا دارد؛ به‌گونه‌ای که در سال 82 نیز، سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور وقت ترجیح داد تا جعفر میلی‌منفرد را به مجلس وقت معرفی نکند و او را تنها برای چند ماه به‌عنوان سرپرست این وزارت‌خانه منصوب نماید.

سوابق سیاسی خاص میلی‌منفرد که بسیار حساسیت‌برانگیز شده، حتما از چشمان تیزبین کارگروه‌های مسوول انتخاب وزرا دور نمانده، اما در صورت رای‌نیاوردن وی، دو پی‌آمد عمده نصیب دولت جدید خواهد شد:‌ اولا نوعی مظلوم‌نمایی در اذهان عمومی به نفع دولت شکل می‌گیرد و ثانیا دولت می‌تواند به شرکای مشارکتی‌ و اصلاح‌طلب خود این پیغام را بدهد که مایل به کار کردن با آن‌ها بوده، اما مجلس در این زمینه مانع ایجاد کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *