پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

روحانی‌دراولین حضورش‌درهیأت دولت چه‌گفت؟

روحانی: از تجارب دولت‌های قبل استفاده می‌کنیم
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 304738
هیئت دولت در اولین جلسه خود تصمیماتی درباره قانون بودجه سال جاری اتخاذ و موضوع هدفمندی یارانه‌ها را بررسی کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، جلسه هیئت دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حضور حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از وضعیت منابع و مصارف قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و نحوه تداوم آن در سال‌های بعد و مشکلات مربوط به نحوه اجرای قانون بودجه سال جاری ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

روحانی در این جلسه با تاکید بر اینکه مشی دولت یازدهم، حرکت بر مسیر اعتدال است، تصریح کرد: مطمئناً این دولت در آینده از تجارب و دستاوردهای مسئولان و انسان‌های خدوم در دولت‌های پیش از خود استفاده و بهره‌گیری خواهد کرد.

رییس جمهور تقارن آغاز بکار دولت جدید با ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفت و خاطر نشان کرد: یقیناً در آینده مردم و مسئولین با مساعی و تلاش بیش از پیش در جهت عبور از مشکلات گام برخواهند داشت.

روحانی با تاکید بر اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون هیچگاه نتوانسته اند ملت ایران را از پای درآورند و مردم در دوران دفاع مقدس در شرایطی که هیچ امکاناتی در اختیار نداشتند، روزهای سختی را با یاری خداوند پشت سر گذاشتند، گفت: تلاش و کمک همگانی لازمه عبور از سختی ها و مشکلات است.

در این جلسه همچنین دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور ضمن تشکر از دکتر روحانی به خاطر حُسن اعتمادی که در واگذاری مسوولیتی خطیر به وی داشتند، افزود: امیدوارم بتوانیم در جهت رشد و پیشرفت کشور تلاش کرده و پاسخ مناسبی به اعتماد رییس جمهور بدهیم.

وی با تقدیر از تلاشهای آقای رحیمی در سمت معاون اول رییس جمهور در دولت دهم، تصریح کرد: دولت جدید حتماً از تجربیات و همراهی مسوولان پیشین استفاده خواهد کرد.

محمدرضا رحیمی نیز در جلسه امروز هیات دولت، گزارشی از عملکرد حوزه معاون اول در دولت دهم و چگونگی برگزاری جلسات دولت، کارگروهها و ستادها ارائه کرد.

دکتر روحانی در جلسه هیات دولت از تلاش‌ها و خدمات وزرا و اعضای دولت دهم تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *