جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
امام جمعه ابهر:

رویای خانه دارشدن مردم محقق شد

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 304258
امام جمعه ابهر با بیان اینکه عملکرد دولت نهم و دهم انصافا خوب و قابل قبول بود گفت: برای بسیاری از مردم خانه دار شدن یک رویا بود که در دولت نهم و دهم محقق شد.
به گزارش جهان، حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفت‌و گو با تسنیم در زنجان با اشاره به اینکه همه دولت‌های گذشته در حد و توان خود کار کرده‌اند اظهار کرد: دولت‌هایی که مبنای کار خود را اسلام نهادند اقدامات خوب و بهتری از خود به یادگار گذاشتند.

وی با اشاره به فرمایش امام صادق مبنی بر اینکه کشوری آب و خاک دارد اگر فقیر شود درست مدیریت نشده است افزود: کشور ما دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد و بالقوه‌ای است که دولت‌ها می‌توانند با مدیریت صحیح کشور را آباد سازند.

امام جمعه ابهر آب و خاک کشور، داشتن مردمی با کرامت و بزرگوار، رهبری توانمند، مدبر و فرزانه را از ظرفیت‌های بزرگ کشور خواند و افزود: کشور دارای مردمی، آگاه، با بصیرت، رهبری فرزانه است، همه کوی برزن کشور مزین به نام زیبای شهدا است، بسیج و سپاهی داریم که همه نعمت‌های بزرگی هستند که می‌توان از آنها برای اداره یک کشور استفاده نمود.

وی با اشاره به اینکه همه دولت‌ها در حد توان خود کار انجام دادند خاطر نشان کرد: همه دولت‌ها اقداماتی داشتند و نمره‌هایی در حد کارهای خود بالا و یا پائین گرفتند.

رحیمی به اقدامات دولت نهم اشاره کرد و گفت: دولت احمدی نژاد در دور نخست به انصاف عالی و عای بود و نمره ۲۰ را از آن خود کرد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون دولتی با اقدامات درخشان دولت نهم روی کار نیامده است افزود: این دولت توانست به زیبایی به بطن مردم برود، مشکلات را ارزیابی کند و برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد.

امام جمعه ابهر سفرهای استانی، اجرای طرح مسکن مهر را از جمله یادگارهای دولت نهم خواند و اظهاکرد: برای بسیاری از مردم خانه دار شدن یک رویا بود که در دولت نهم محقق شد.

وی با اشاره به آغاز کار دولت دهم افزود: با آغاز دولت دهم فتنه گران و مخملی‌ها اجازه ندادند تا دولت دهم با فراق باز و آزادی برنامه‌های خود را دنبال کند.

رحیمی افزود: دولت ۲ سال از بهترین وقت خود را برای آرام سازی کشور گذراند و در نهایت مردم با بصیرت خود و با رهبری رهبر بصیرت آفرین خود توانستند ۹ دی را بیافرینند و فتنه را خاموش و ارامش را به کشور بازگردانند.

وی به ایجاد یک خط انحرافی در ۲ سال بعدی دولت دهم اشاره کرد و افزود: این انحراف نیز نگذاشت دولت با فراق باز برنامه‌های زیبای دولت نهم را دنبال کند.

امام جمعه ابهر به آغاز کار دولت یازدهم با انتخابات باشکوه ۲۴ خرداد اشاره کرد و گفت: در راس دولت یازدهم یک مردم روحانی بزرگ با سابقه‌ای درخشان، اصولگرا، فرزند حوزه و عضو جامعه روحانیت و آشنا با مبانی دینی با مهر تائید رهبری آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور به همراهی و همکاری اعضای کابینه خود برای آباد سازی کشور تلاش می‌کند تاکید کرد: رئیس جمهور باید اعضای دولت خود را با دقت انتخاب کند.

رحیمی افزود: امیدواریم مجلس با موشکافی و دقت لازم به افرادی پاک، طبیب و با اعتدال و به آنهایی که قصد خدمت به مردم و منافع ملی هستند رای اعتماد دهند.

وی دولت بدون حزب و گروه را دولت کار و تلاش و خدمت گذار خواند و افزود: دولت منهای حزب و گروه می‌تواند کارهای شایست و ماندگاری انجام دهد.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه شعارهای دولت عالی است خاطر نشان کرد: اگر کارگزار و فتنه گران اجازه دهند تا دولت یازدهم آزادانه تصمیم بگیرد و شعارهای خود را عملی کند، دولت یازدهم شعارهای خوبی دارد که به پیشرفت کشور کمک می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *