سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

برنامه مشترک امشب احمدی نژاد و روحانی

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 303593
امشب بعد از پایان مراسم تنفیذ هفتمین رییس‌جمهور ایران در حسینیه امام خمینی (ره)، محمود احمدی‌نژاد رییس دولت دهم طی مراسمی دفتر ریاست‌جمهوری را به حسن روحانی رییس‌ دولت یازدهم واگذار خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پس از پایان مراسم تنفیذ احمدی‌نژاد و روحانی ساختمان بیت را ترک کرده و به همراه جمعی از معاونین و نزدیکان خود وارد ساختمان ریاست‌جمهوری خواهند شد و احمدی‌نژاد ضمن معرفی کارکنان دفتر ریاست‌جمهوری به روحانی، مسئولیت دفتر را به روحانی خواهد سپرد و احمدی‌نژاد نیز از کارکنان ریاست‌جمهوری خداحافظی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، طبق اخبار منتشر شده از دو سه روز قبل برخی از نزدیکان حسن روحانی برای تسهیل امور انتقال و همچنین آشنایی هر چه بیشتر با امور به نهاد ریاست‌جمهوری رفت و آمد داشته‌اند و در جریان برخی از امور قرار گرفته‌اند.

امروز ساعت ۱۷ بعدازظهر مراسم تنفیذ حسن روحانی برگزار خواهد شد و فردا بعدازظهر نیز مراسم تحلیف وی در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *