جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اصلاح‌طلبان مانند آدامس جویده شده‌اند

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 303507
برهان بخشی از اصلاح طلبان را به آدامس جویده شده تشبیه کرد و گفت: بدخط های اصلاح طلبان مانند آدامس جویده شده، دیگر مزه‌ای برای نظام ندارند و نباید در دولت‌های جدید به آنها سمت و فرصتی داده شود.
به گزارش جهان به نقل از صبح مهریز، حجت‌الاسلام علی برهان در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان مهریز اصلاح طلبان را به آدامس جویده شده تشبیه کرد و گفت: بدخط های اصلاح طلبان مانند آدامس جویده شده، دیگر مزه‌ای برای نظام ندارند و نباید در دولت‌های جدید به آنها سمت و فرصتی داده شود.

وی افزود: دولت جدید باید وزرای خود را با نظر رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام بر روی کار بیاورد.

خطیب نماز جمعه مهریز با تاکید بر ضرورت احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و برخورد با مفاسد اجتماعی در جامعه تصریح کرد: گناهان علنی همه جامعه را دچار مشکل می‌کند بنابراین نباید اجازه داد برخی افراد با اعمال زشت خود جامعه اسلامی را به تباهی و سستی بکشند.

برهان با بیان اینکه باید برای امر به معروف ساز و کار تعریف کرد، افزود: برای عملیاتی کردن امر به معروف و نهی از منکر، باید آن را به صورت جمعی اجرا کرد تا از فحشا در تمام جامعه به ویژه کلانشهرها جلوگیری شود.

برهان با بیان اینکه باید نسبت به اجرای امر به معروف و نهی از منکر تغییر وضعیت دهیم، افزود: امر به معروف، از راه‌های مقابله با گناه است و در واقع درمان دردهای جامعه با احیاء و اجرای صحیح این فریضه‌ی الهی برطرف می‌شود.

امام جمعه مهریز با انتقاد از مسئولان برای برقراری رابطه با برخی کشورها گفت: انقلاب ما با ملک عبدالله چه کار دارد که برخی مسئولان با او و برخی دیگر از سران کشورها پشت درب‌های بسته رابطه برقرار می‌کنند، مزد چنین مسئولانی همین بود که بر سرشان آمد.

وی با بیان اینکه یهود در مقابل اسلام عددی نیست افزود: اسرائیل غاصب امروز با وجود افزایش تجهیزات و قدرت نظامی خود در مقابل اسلام عددی نیست و افزایش تجهیزات و قدرت نظامی او برکتی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *