کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد شدید رحمتی از وزارت ورزش

11 مرداد 1392 ساعت 5:16

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار امروز نتیجه را به وزارت ورزش باختیم نه سپاهان.


به گزارش جهان به نقل از فارس، سید‌مهدی رحمتی پس از شکست دو بر یک استقلال برابر سپاهان در خصوص این شکست اظهار داشت: این بازی را با بدشانسی محض باختیم. زمانی که سپاهان مشغول یارگیری بود وزارت ورزش به فکر تجلیل بود. هیچ کس به استقلال کمک نکرد و معتقدم ما امروز به وزارت ورزش باختیم نه سپاهان.
 
وی افزود: همه می‌دانند که استقلال با چه شرایطی بازیکنان مدنظرش را جذب کرد. خوشبختانه امروز هم خوب بازی کردیم و بیش از 10 موقعیت گل داشتیم که با بدشانسی آنها را از دست دادیم.
 
رحمتی خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم در استقلال هستم و به تماشاگران این تیم می‌بالم. زمانی که من از سپاهان جدا شدم برخی از تماشاگران اصفهانی هرچه لیاقت خودشان بود به من گفتند. امیدوارم سپاهانی‌ها امروز فرهنگشان بالا رفته باشد و نکات زیادی را از تماشاگران استقلال یاد گرفته باشند.
 
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که به من فحاشی می‌کردند در واکنش به آنها خواستم که بیشتر فحش بدهند. وقتی از سپاهان جدا شدم برخی تماشاگران این تیم هرچه لیاقت خودشان بود به من و خانواده ام گفتند. تماشاگران استقلال امروز فرهنگ را به فوتبال ایران نشان دادند.
 
رحمتی با بیان اینکه برخی اصفهانی‌ها با فحاشی به قول خودشان دنبال مِزه ریختن هستند عنوان کرد: متاسفانه یا خوشبختانه اصفهانی‌ها آنقدر در فدراسیون نفوذ دارند که هیچ کس از مسئولان نسبت به فحش‌هایی که به من داده می‌شود توجه نمی‌کند. من لهجه اصفهانی‌ها را مسخره نکردم و هرچقدر که دلشان می‌خواهد بیانیه صادر کنند.
 
وی افزود: استقلال تیم وزارت ورزش است. روزی که ما قهرمان لیگ شدیم هیچ کدام از مسئولان وزارت ورزش کنار ما نبودند چون دوست نداشتند ما قهرمان شویم. فعلا هفته دوم است و نباید این حرفها را زد. در مجموع باید بگویم امروز روز استقلال نبود.
 
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در خصوص بازگشتش به تیم ملی تصریح کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و حرف خاصی نمی‌زنم.
 
وی در مورد عملکرد رحمان احمدی گفت: در خصوص رحمان هم حرفی ندارم چون همین حالا که هیچ حرفی نمی‌زنم برخی‌ها مرا تیرباران می‌کنند چه برسد که بخواهم اظهار‌نظری هم بکنم.


کد مطلب: 303323

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/303323/انتقاد-شدید-رحمتی-وزارت-ورزش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com