پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

موضوع سخنان روز قدس احمدی نژاد

احمدی‌نژاد:روز قدس، راهبرد بین‌المللی برای تبیین تغییر نظام حاکم بر جهان به نفع ملت‌هاست
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 303234
رییس‌جمهور گفت: روز قدس یک راهبرد بین‌المللی برای تبیین تغییر نظام یکسویه و ظالمانه حاکم بر جهان به نفع ملت‌هاست.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا دکتر محمود احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران با بیان این‌که موضوع سخنانش در روز قدس، موضوع هسته‌یی است، اظهار کرد: روز قدس، روز ملت‌ها و ارزش‌های انسانی است. ملت ما به خوبی می‌دانند در این روز چه کار کنند، همانطور که در طول ۳۴ سال گذشته، کار خود را به خوبی انجام داده‌اند.

وی با تأکید بر این‌که «امسال روز قدس از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است» تصریح کرد: این حساسیت به دلیل تحولاتی است که در منطقه و جهان رخ داده و شاید به نوعی این خیال خام را برای صهیونیست‌ها ایجاد کرده که این شرایط فرصتی برای زورگویی و آدم‌کشی حرفه‌ای آن‌هاست. آن‌ها فکر می‌کنند با درگیری‌های داخلی در منطقه که به ایجاد آن کمک کردند، می‌توانند نفس راحتی بکشند.

وی افزود: مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر ثابت خواهند کرد، صهیونیست در دنیای امروز و در جهان جایی ندارد و آن‌ها باید صحنه را به نفع ملت‌ها، عدالت و کرامت انسانی خالی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *