شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

چگونگی پیوستن پروانه معصومی به سریال امام علی

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۱۰
کد مطلب: 302874
پروانه معصومی بازیگر مجموعه تلویزیونی "امام علی (ع)" درباره چگونگی حضور خود در این مجموع یادآور شد: درست زمانی که فیلمبرداری سریال امام علی (ع) به پایان رسیده بود، برای بازی در نقش همسر مالک اشتر به این پروژه پیوستم.
به گزارش جهان، پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با مهر با بیان این مطلب که همه مسلمانان باید قدر شب های قدر را بدانند، گفت: حضرت علی (ع) برای من مظهر عدل و بخشش است. شخصیتی که به همه کسانی که نیاز به بخشیدن داشت، دست یاری بلند می کرد.
 
وی با اشاره به حضور خود در سریال امام علی (ع)، این سریال را یکی از خاطره انگیزترین سریال هایی دانست که تا امروز در آن بازی کرده است و توضیح داد: من تنها مدت 10 روز بر سر فیلمبرداری این سریال حضور داشتم، هر چند زمان کمی با گروه فیلمساز بودم اما خاطرات خوبی از این سریال در خاطرم هست. این 10 روز درست در زمانی بود که فیلمبرداری تمامی بخش های سریال به پایان رسیده بود و تنها سکانس های همسر مالک اشتر در یک میدان باقی مانده بود.
 
معصومی ادامه داد: در آن زمان پای من به دلیلی شکسته بود و تاندون آن آسیب دیده بود. همین مسئله سبب شد تا داوود میرباقری کارگردان این سریال شرایطی را فراهم کند تا سکانسی که من باید در آن راه می رفتم، بدون حرکت بازی کنم، اما من این مسئله را قبول نکردم و ترجیح دادم با همان پای شکسته که مجبور بودیم گچ آن را باز کنیم، بازی کنم. درد پای من آنقدر زیاد شده بود که گریه و ناله ای که باید در این سکانس انجام می دادم تبدیل به واقعیت شد و این مسئله برای من بسیار جذاب بود.
 
مجموعه تلویزیونی امام علی (ع) به پنج سال پایانی و دوران خلافت امام علی (ع) می پردازد و داوود میرباقری کارگردانی آن را برعهده داشته است. در این سریال بسیاری از بازیگران سینمای ایران حضور داشتند که از آن جمله می توان به داریوش ارجمند، مهدی فتحی، بهزاد فراهانی، محمدرضا شریفی نیا، سیروس گرجستانی، ویشکا آسایش، اصغر همت و پروانه معصومی اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *