پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

موجودی میلیونی شرط ماندن در مسکن ویژه

يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 302372
واجدان شرایط مسکن ویژه تهرانسر مهلت دارند تا هفتم شهریورماه موجودی حساب خود را به ۶۰ میلیون تومان برسانند در غیر این صورت از لیست ثبت‌نام این سایت حذف می‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا اداره کل راه و شهرسازی استان تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: با توجه به تاریخ‌های واریز از پیش اعلام شده، حداکثر مهلت پرداخت قسط سوم متقاضیان هفتم شهریور است.

بر اساس این اطلاعیه، مسئولیت کلیه پیگیری‌ها از طریق سایت برعهده خود متقاضی است و در صورت حذف به علت عدم اطلاع از اطلاعیه‌ها، سازمان مسکن شهر تهران هیچ گونه مسئولیتی ندارد و پاسخگو نیست.

به گزارش ایسنا، کلیه متقاضیانی که مدارک آنها مورد تایید قرار گرفته و اقساط سر رسیده خود را واریز نکرده‌ بودند تا ۲۷ تیرماه مهلت داشتند مبلغ واریزی خود را به حداقل ۴۰ میلیون تومان برسانند در غیر این صورت از لیست پروژه تهرانسر حذف می‌شدند.

بر اساس روال طبیعی متقاضیان باید تیرماه قسط سوم خود را که موجودی آنها را به ۶۰ میلیون تومان می‌رساند، واریز می کردند اما بر اساس اعلام اداره راه و شهرسازی استان تهران حداقل ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد و افزایش موجودی به ۶۰ میلیون تومان تا شهریور ماه تمدید شد.

بر اساس زمان‌بندی اولیه باید هر سه ماه یکبار ۲۰ میلیون تومان به عنوان قسط متقاضیان واریز شود و بر این اساس شهریورماه مهلت سررسید قسط چهارم متقاضیان باید باشد.

متقاضیانی که چهارمین قسط خود را واریز کنند و پس از آن باید قسط پنجم و ۳۰ درصد قدرالسهم زمین را بپردازند تا کلید واحد مسکونی خود را دریافت کنند و باقی‌مانده قیمت تمام شده هر واحد مسکونی که حدود ۲۵۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده طی ۱۰ سال ماهانه یک میلیون تومان نیز باید بپردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *