چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

قرائت گزارش ۲۲ بهمن قم لزومی ندارد

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۱۵
کد مطلب: 302018
نماینده مردم بابل گفت: عاملان اصلی حادثه قم باید مجازات شوند اما در شرایط فعلی حل مشکلات مردم در اولویت قرار دارد و مجلس و دولت باید در شرایط کنونی برای آرامش کشور تلاش کنند.
به گزارش جهان، حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با تسنیم با اشاره به قرائت گزارش حادثه 22 بهمن قم در جلسه علنی هفته آینده مجلس گفت:در شرایط فعلی کشور نیازمند وحدت، یکپارچگی و آرامش در کشور هستیم و مجلس و دولت باید در شرایط کنونی برای آرامش کشور تلاش کنند.
 
وی افزود: اگر هراقدامی بخواهد موجب عدم وحدت و آرامش‌کشور شود، به مصلحت کشور نیست و باید از انجام آن اجتناب شود.
 
نماینده مردم بابل تصریح کرد: قوای سه گانه در شرایط فعلی باید از هراقدامی که باعث نگرانی مردم می شود، پرهیز کنند چرا که عدم آرامش به مصلحت کشور نیست.
 
نیازآذری خاطرنشان کرد: مردم نظاره گر اقدامات دولت و مجلس هستند و از آنها می خواهند که برای حل مشکلان اقتصادی و معیشتی آنها فکری‌کنند و اقدامات دیگر را در اولویت های بعدی پیگیری کنند.
 
وی ادامه داد: البته عاملان اصلی حادثه قم باید مجازات شوند اما در شرایط فعلی حل مشکلات مردم در اولویت قرار دارد و نیازمند آرامش روانی در کشور هستیم و لذا قوا باید این شرایط را رعایت کنند.
 
نماینده مردم بابل تاکید کرد: بررسی گزارش حادثه قم می تواند از راه های قانونی پیگیری شود و لزومی برای قرائت آن در صحن مجلس وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *