پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۲
نقوی حسینی:

روحانی اجازه ورود فتنه‌گران را ندهد

جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب: 302003
نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: رئیس جمهور منتخب اجازه ورود فتنه گران به عرصه مدیریتی کشور را ندهد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سید حسین نقوی حسینی که پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ورامین سخن می‌گفت، اظهار داشت: سعی کنیم در شب‌های قدر و لحظات ماه مبارک رمضان از فیوضات الهی بهره‌مند شویم.
 
نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک افزود: هرکس به اندازه ظرفیت، توان و لیاقت خود می‌تواند از باران رحمت الهی استفاده کند، اگر ما توفیق برداشت نداشته باشیم کوتاهی از خودمان است،حضور در نماز جمعه یکی از توفیقات الهی است.
 
نقوی در ادامه با اشاره به سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات افزود: در روزهای پایانی جنگ گروهک منافقین با حمایت اتحادیه اروپا،آمریکا و مرتجعین عرب منطقه به غرب کشور حمله کردند که با دلاورمردی بسیجیان بساط آنها برچیده شد، منافقین از ابتدای انقلاب تاکنون 16 هزار ترور در کشور ما انجام دادند آ‌ن‌وقت اتحادیه اروپا اسم آنها را از لیست تروریست‌ها خارج کرده چون نوکر آمریکا هستند اما، حزب الله لبنان که مدافع مردم مظلوم لبنان و فلسطین است را به لیست تروریست‌ها وارد کرده‌اند، از این اقدام اظهار تنفر می کنیم.
 
رئیس جمهور منتخب اجازه ورود فتنه گران به عرصه مدیریتی کشور را ندهد
 
نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی در بخش بعدی سخنان خود به تشریح حماسه سیاسی ملت ایران و بررسی دولت منتخب پرداخت و گفت: دنیا به حضور ملت ایران هم غبطه خورد و هم افتخار کرد، اخیراً 131 نماینده آمریکا به اوباما نامه‌ای نوشته و از اوباما خواستند که در پی انتخاب رییس جمهور منتخب و حضور عظیم ملت ایران از فرصت‌ها برای دستیابی به راه حل دیپلماتیک با ایران استفاده کند.
 
وی گفت: این خشوع نمایندگان آمریکا به‌دلیل حضور حماسی 24 خرداد ملت ایران است، یک انتخابات قابل تقدیر که تفاوت انتخاب شدن و یا نشدن یک فرد 250 هزار رای بود، یعنی نظام اسلامی از 250 هزار رای صیانت کرد آن وقت آن فتنه گران هتاک سال 88 ادعا می‌کردند که 11 میلیون رای تقلب شده است، طبق فرمایش مقام معظم رهبری فتنه گران مجرم هستند، انتظار داریم رئیس جمهور منتخب اجازه ورود فتنه گران به عرصه مدیریتی کشور را ندهد.
 
نقوی تصریح کرد: از این زیباتر دیدار رقبای انتخاباتی و نیز روسای سه قوه با رئیس جمهور منتخب بود، همه می‌دانیم در عرصه اقتصادی مشکلاتی داریم، مردم اذیت می‌شوند، انتظار داریم رئیس جمهور منتخب یک دولت قوی به دور از حزب بازی و با اعتدال را بر سر کار بیاورد تا مشکلات هرچه سریع‌تر حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شما چکاره اید ؟؟ مردم ایشان را انتخاب و حق انتبخاب وزرا با ایشان است
روحانی گفته وامدار هیچ حزبی نیستم

قابل توجه اصلاح طلبا که دنبال سهم خواهی هستن