سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

مسکن مهر آب شهر پردیس را قطع کرد

جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 301968
مدیر عامل آب و فاضلاب شرق تهران قطعی آب در شهر جدید پردیس را به دلیل شتاب در ساخت مسکن مهر اعلام کرد.
به گزارش جهان محمد صادق اسدی، مدیر عامل آب و فاضلاب شرق تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص قطعی آب شهر جدید پردیس اظهار داشت: دلیل قطعی آب پردیس جیره بندی نیست بلکه به دلیل قطعی برقی است که سازندگان مسکن مهر فازهای ۵ تا ۹ ایجاد کردند، آن‌ها برای بهره برداری سریع از مسکن‌های مهر که باید تا هفته آینده انجام شود متاسفانه باعث انداختن دکل برق شدند که توان پمپاژهای ما را گرفته است. 
 
وی ادامه داد: شتاب در ساخت مسکن مهر سبب ضربه خوردن به دکل برق و دستگاه‌های پمپاژ آب در جاجرود و همچنین پایین آمدن ارتفاع مخازن شده است و تامین آب این منطقه را با مشکل مواجه کرده است. 
 
مدیرعامل آب و فاضلاب شرق تهران از تشکیل جلسه‌ای با وزیر نیرو برای افزایش ولتاژ شهر جدید پردیس خبر داد و گفت: در روز شنبه قرارداد افزایش ولتاژ به منظور جلوگیری از بروز مشکلات پیش آمده امضا خواهد شد. 
 
اسدی با ابراز تاسف از اتفاق پیش آمده برای اهالی پردیس افزود: ما تمام سعی خود را در تمام شدن این قطعی به خرج خواهیم داد و تا آنجایی که وظایف به آب و فاضلاب مربوط می‌شود هیچ گونه کوتاهی نخواهیم کرد. 
 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: تمام سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا هفته آینده مشکل قطعی آب حل شود.
 
به گزارش خبرنگار ایلنا، اهالی شهر جدید پردیس در هفته گذشته شاهد قطعی هرروزه آب به مدت ۴ تا ۶ ساعت در روز بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جالب است یعنی در همه شهرها مسکن مهر موجب این امر شده است خیلی مضحک است که مصرف زیاده از حد را مسبب ندانیم و بگوییم مردم بی خانه باشند تا آب بقیه قطع نشود حالا اگر از آسمان هم سنگ ببارد برخی می گویند به سبب مسکن مهر بوده یا هدفمندی یارانه ها