پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

تئاتر شهر ۵ روز تعطیل می‌شود

پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 301806
تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر از شنبه پنجم تا پنجشنبه دهم مردادماه به دلیل تقارن با شب‌های قدر و ایام شهادت امیر‌المؤمنین(ع) تعطیل است.
 
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر از شنبه پنجم تا پنجشنبه دهم مرداد ماه به دلیل تقارن با شب‌های قدر و ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع ) اجرایی ندارند.
 
تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر از روز شنبه پنجم مرداد تا پایان روز پنجشنبه 10 مرداد اجرایی ندارند. این در حالی است که به استثنای نمایش «تو هرگز نخواهی گشت» به کارگردانی سامان خلیلیان در تالار سایه ، نمایش‌های «پسران آفتاب» در تالار اصلی و «مثل آب برای شکلات» در تالار چهارسو پنجشنبه دهم مرداد روی صحنه می‌روند.
 
نمایش‌های «پسران آفتاب» به کارگردانی سیامک صفری در تالار اصلی و «مثل آب برای شکلات» به کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی در تالار چهارسو، «رابینسون کروزوئه» به کارگردانی میلاد نیک‌آبادی در تالار قشقایی، «تو هرگز نخواهی گشت» به کارگردانی سامان خلیلیان در تالارسایه، «ترنج» به کارگردانی تینو صالحی تا فرا چهارم تیرماه در کارگاه نمایش میزبان علاقه‌مندان تئاتر هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
اگر برای همیشه هم تعطیل شود اتفاقی نمی افتد بلکه بهتر نیز خواهد بود.