جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

سقوط فرماندار خلخال به دره + عکس

پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 301777
فرماندار خلخال در عزیمت به خلخال، از تصادفی که منجر به سقوط خودروی وی به داخل رودخانه شد جان سالم به در برد.
به گزارش جهان به نقل از فارس معاون فرماندار خلخال صبح امروز در عیادت از فرماندار خلخال در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: این سانحه در محور اردبیل به خلخال و در محدوده نرسیده به پل جدید‌الاحداث کلارچای خلخال در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال اتفاق افتاد.

محسن مردی خاطرنشان کرد: خودروی فرماندار خلخال به داخل رودخانه کلار چای سقوط کرد و که خودرو پس از واژگون شدن در داخل رودخانه آرام گرفت.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000301/nf00301777-1.jpg

وی افزود: با همکاری جمعیت هلال احمر و خودرو‌های عبوری و اعزام سریع ماموران اورژانس ۱۱۵ به جاده خلخال - کوثر مصدوم حادثه در سریع‌ترین زمان به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال انتقال یافت.

معاون فرماندار خلخال ادامه داد: هم اکنون حال عمومی فرماندار خلخال با عنایت خداوند در این ماه مبارک از سوی پزشک معالج مناسب اعلام شده است.

مردی ارتفاع سقوط خودرو به رودخانه کلار‌چای را بین ۱۵ تا ۲۰ متر اعلام کرد و گفت: در نزدیک این پل به علت وجود پیچ‌های مختلف راه نصب گاردریل و تامین ایمنی و امنیت جاده بسیار ضروری است.



هم‌اکنون وضعیت عمومی فرماندار خلخال مطلوب است و هیچ نگرانی خاصی وجود ندارد و علت حادثه نیز در دست بررسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *