جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

واکنش علی کریمی به درگیری‌اش با دهنوی

پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 301735
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: افرادی که به پرسپولیس آمدند و به این تیم چسبیده‌اند، نمی‌گذارند به این تیم بازگردم.
به گزارش جهان به نقل از فارس،علی کریمی در مورد شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: بازی در کل جالب نبود، فکر می‌کنم پرسپولیس روی خوش شانسی توانست به پیروزی برسد. آنقدر در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت کردند که بازی از لحاظ فنی صفر بود.
 
وی در مورد هواداران گفت:‌ امروز مشکل خاصی وجود نداشت. هم طرفداران ما هم طرفداران پرسپولیس تیم خود را تشویق کردند. فکر می‌کنم شانس داشتند و دارند و آنها مرا شرمنده کردند و امیدوارم بتوانم روزی محبت‌شان را جبران کنم.
 
کریمی در مورد اینکه چرا سمت نیمکت پرسپولیس نرفت خاطرنشان کرد: موقع گرم کردن سمت آنهایی که لازم بود سلام علیک کنم و با بازیکنان خوش و بش داشتیم. لزومی نداشت به سمت نیمکت بروم و چرا باید این کار را انجام می‌دادم. بازی اول بود شکست خوردیم با این نتیجه تکلیف قهرمان مشخص نمی‌شود. 29 بازی دیگر داریم و زندگی ادامه دارد.
 
وی در مورد عملکرد خودش در این مسابقه عنوان کرد: برعکس شرایطم در تمرینات وضعیت خوبی نداشتم.
 
کریمی در مورد اینکه فقط به خاطر هواداران نتوانست بازی خوبی انجام دهد، عنوان کرد:‌دلیل این موضوع هواداران نبودند، کل تیم ما خوب بازی نکرد و همانطور که دیدید پرسپولیس مقابل 60 هزار هوادار خوب نبود. 3-4 بازی دوستانه انجام دادیم و اگر 4 هفته از لیگ بگذرد آن‌وقت می‌توانیم در مورد شرایط مسابقات نظر بدهم.
 
وی در مورد اینکه با علی دایی در این مسابقه جدالی داشت، عنوان کرد: این مسابقه مثل سایر دیدارها بود. این پیروزی را به علی دایی تبریک می‌گویم اما تکلیف قهرمان با این بازی مشخص نمی‌شود.
 
بازیکن تراکتورسازی تبریز در مورد اینکه هواداران پرسپولیس دوست دارند پیراهن شماره 8 را او به تن کند گفت:‌ زندگی همیشه بر وفق مراد نیست من دوست نداشتم از پرسپولیس جدا شوم اما از تصمیم خودم برای حضور در تراکتورسازی خوشحالم. این تیم هواداران خوبی دارد و امیدوارم با حمایت هواداران نتایج خوبی بگیریم.
 
کریمی در مورد اینکه شماره 8 تراکتورسازی به تن کرده است، اظهار داشت: بازیکن به شماره شخصیت می‌دهد نه شماره به بازیکن این مسئله اصلا مهم نیست.
 
وی در مورد درگیری‌هایی که در جریان بازی با قاسم دهنوی داشت:‌گفت: زمان ضربات ایستگاهی می‌دیدید چگونه رفتار می‌کرد. برخی فوتبال را با کشتی فرنگی اشتباه گرفته‌اند. اینها ستاره نیستند بلکه نام‌هایی هستند که به پرسپولیس آمده‌اند.
 
کریمی در مورد موضوع کاپیتانی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: کاپیتانی مسئله‌ای حل شده‌ای است. ما در تیم‌مان اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم و حل‌شده است. برای انتخاب کاپیتانی نیاز به صحبت کردن و دادن کاغذ به بازیکنان برای انتخاب کاپیتان نداریم.
 
کریمی در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس عنوان کرد: ‌افرادی که به پرسپولیس چسبیده‌اند نمی‌گذارند من به این تیم برگردم هیچ بنده خدایی نمی‌تواند مرا از پرسپولیس جدا کند و عزت و ذلتم دست خداست.
 
وی در مورد کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش همیشه به من لطف داشته و مطمئنم او برای جام جهانی بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *