پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تقدیر انگلیسی از عامل ترور مردم خوزستان

سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۰۲
کد مطلب: 301165
عنصر سرویس جاسوسی انگلیس از «صلاح مزرعه» که سابقه ننگینی در ترور مردم خوزستان دارد به صورت ویژه تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش جهان، مؤسسه راهبردی دیده‌بان نوشت: در روزهای اخیر به همت سازمان جاسوسی انگلیس (MI۶)، جلسه ویژه‌ای با حضور گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب فعال در جنوب و شمال غربی و شرق کشور با مدیریت گروهک تروریستی الجبهة الدیمقراطیة الشعبیة الأحوازیة برگزار گردید.

این جلسه با توجیه تقدیر از فعالیت این گروهک تروریستی برگزار شده بود و در راستای خط مشی سرویس‌ها و سازمان‌های کشورهای انگلیس و آمریکا یعنی MI۶ و سیا، به منظور برقراری ارتباط فی ما بین گروهک‌های تروریستی و معاند فعال در کشور می‌باشد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که گروهک‌های تروریستی خلق عرب (الأحوازی) پیش از این و بر اساس اعترافات عبدالمالک ریگی معدوم از طریق یاسین غبیشی (اهوازی) ارتباط خود با تروریست‌های شرق کشور از قبل داشته است و در این جلسه موضوع بیشتر بر برقراری ارتباط با افراد و گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب فعال در شمال‌غرب متمرکز بوده است. نکته جالب این که در این جلسه از تروریست‌های فراری که در حال حاضر در کشورهای اروپایی به صورت آزادانه زندگی و فعالیت می‌کنند برای حضور در این نشست دعوت ویژه به عمل آمده بود و به عنوان مهمانان ویژه معرفی شدند. هم‌چنین در این جلسه از طراحان سلسله بمب‌گذاری‌های مناطق شیعه‌نشین عراق نیز دعوت شده بود.

در پایان این جلسه، عنصر سرویس جاسوسی انگلیس از صلاح مزرعه با نام مستعار ابوشریف الاحوازی که نقش وی در سلسله بمب‌گذاری‌های سال ۱۳۸۴ مشهود و غیر قابل انکار است و در به خاک و خون کشیدن و ترور مردم خوزستان سابقه ننگینی دارد به صورت ویژه و با احساسات بسیار تشکر و قدردانی کرد.

نکته مهم دیگر پیرامون این نشت، حضور اتباع خارجی از عراق، ترکیه، آذربایجان و مصر در آن است. بر اساس مستندات موجود این از مجموع ۱۶ نفری که در این جلسه حضور داشته‌اند، ۹ نفر از اتباع دیگر کشورها و ۲ نفر از عناصر سازمان جاسوسی انگلیس بوده است.

گفتنی است از قبل فراخوان‌های گسترده‌ای برای برگزاری این جلسه برای گرامیداشت فعالیت این گروهک تروریستی در اروپا و خصوصاً شهر لندن از طرف برگزارکنندگان آن زده شده بود. بنا به اخبار واصله در جلسه‌ای دیگر نیز که با همکاری و تدبیر دولت کانادا و سازمان سیا طراحی شده است قرار است در کانادا از زحمات بی‌شائبه صلاح مزرعه و مجموعه تروریستی تحت امرش که همان بمب‌گذاری، ترور، آدم‌ربایی و به شهادت رساندن هم‌وطنان بی‌گناه خوزستانی است تشکر و قدردانی گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *