جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
حجت‌الاسلام تویسرکانی در همایش راهیان نور:

اعتدال به معنای عقب‌نشینی نیست

دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب: 301136
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین گفت:‌ همانگونه که رهبری هم فرمودند اعتدال به معنای عقب‌نشینی در برابر خواسته‌های دشمنان نیست و باید با استفاده از تدابیر مطمئن، فریب دشمنان را نخوریم بلکه آنها را نیز فریب دهیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم‌، حجت‌الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در چهارمین همایش راهیان نور دانش‌آموزان که در سالن ۵ آذر سازمان بسیج برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه هیچ کس فکر نمی‌کرد با گذشت چندین سال از دفاع مقدس راهیان نور چنین جذابیت و توسعه‌‌ای پیدا کند، گفت: هیچ کس نمی‌تواند بگوید راهیان نور تدبیر و فکر من بود بلکه خود شهدا بودند که راهیان نور را ابداع کردند لذا کار هیچ دستگاه و نهادی نبود.

وی افزود: ما انتخاب شده شهدا هستیم و باید در این مسیر آن چیزی که مراد شهدا بود در عرصه عمل پیاده کنیم. راهیان نور بزرگترین فرصت و ظرفیت برای تحول نسل جوان کشور است.

تویسرکانی با بیان اینکه راهیان نور نعمت بزرگ الهی است که گاهی اوقات از آن غفلت می‌کنیم از اعزام حدود ۵۰۰ هزار دانش‌آموز پسر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب راهیان نور خبر داد و تصریح کرد: البته قرار بود این آمار یک میلیون نفر باشد که موفق نشدیم به چنین هدفی برسیم یعنی ۵۰ درصد در اجرای برنامه‌ها توفیق داشتیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها و دشمنان ما با خمس، حج و نماز مخالف نیستند بلکه با راهیان نور مخالفند، گفت: این روزها شعار اعتدال‌گرایی مطرح می‌شود ما نباید اعتدال‌گرایی را نقطه مقابل روحیه جهادی قلمداد کنیم چرا که راهیان نور اصل موضوع جهاد را تایید می‌کند.

نماینده ولی فقیه در بسیج نیز با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در خصوص شعار اعتدال گفت: همانگونه که رهبری هم فرمودند اعتدال به معنای عقب‌نشینی در برابر خواسته‌های دشمنان نیست و باید با استفاده از تدابیر مطمئن، فریب دشمنان را نخوریم بلکه آنها را نیز فریب دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *