پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

توزيع کتب ضد شيعي ميان عمره گذاران

شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب: 300675
مؤسسات وهابي در ماه مبارک رمضان، کتاب هاي ضد شيعي ميان عمره گذاران در شهرهاي مکه مکرمه و مدينه منوره توزيع مي کنند
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، اخبار رسيده از عربستان سعودي حاکي از آن است که مؤسسات وهابي اين کشور، در ماه مبارک رمضان، کتاب هاي ضد شيعي ميان عمره گذاران در شهرهاي مکه مکرمه و مدينه منوره توزيع مي کنند.

گفته مي شود تعداد کتبي که توزيع شده و در روزهاي باقيمانده از ماه رمضان قرار است توزيع شود تا به اين لحظه مشخص نيست اما پيش بيني مي شود نزديک 20 ميليون کتاب باشد.

قابل ذکر است، رسانه هاي عربستاني سال گذشته فاش کردند که ماه رمضان آن سال، 26 ميليون کتاب ضد شيعي در اين کشور توزيع شد.

بررسي هاي انجام شده نشان داد که بيشتر اين کتاب ها با محوريت قيام عاشوراء و حضرت أبا عبدالله الحسين عليه السلام است.

اين نکته نشان دهنده تأثيرگذاري قيام عاشوراء است لذا وهابيون تلاش مي کنند از طريق توزيع اين کتب شبهه دار،‌ ديد و انديشه مردم درباره قيام سيد و سالار شهيدان عليه السلام را تغيير دهند.

 در همين حال شب عاشوراي گذشته، شيخ "عبدالله آل الشيخ" مفتي اعظم عربستان سعودي مراسم ضيافت ازدواج فرزندش را برگزار کرد تا با اين کار توهين ديگري به امام حسين عليه السلام و قيام عاشورا کرده باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهنام
Iran, Islamic Republic of
باید با دقت این مذهب خرافی را زیر نظر داشت و با شجاعت تلاشهای مذبوحانه این مذهب انگلیسی را خنثی کرد توجه داشته باشیم که یهودیها بمراتب بهتر از این گروه ابلیسی اند و ما نباید خطر انها را ساده بنگاریم در شیطانی بودن وهابیت نباید شک کرد ازین رو لازم است با سلاح علم به مقابله انها رفت وهابیت لکه ننگی برای همه انسانیته نفرت از وهابیت نفرت از همه بدیهاست