سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

آمریکایی‌ها تیم ملی ایران را تشویق کردند

جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 300295
چهارمین روز از مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در حالی به میزبانی شهر پوئبلا پیگیری می‌شود که ملی پوشان ایرانی از سوی نمایندگان کشور آمریکا مورد تشویق قرار گرفتند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در حالی از 24 تیرماه به میزبانی مکزیک در شهر پوئبلا در حال پیگری است که تیم ملی ایران طی چند روز گذشته یک مدال نقره و یک طلا توسط هادی مستعان و بهنام اسبقی کسب کرده است.

* سالن اکس پوزیتو سنتر شهر پوئبلا دارای یک مجموعه ورزشی بسیار بزرگی است که میزبانی این دوره از رقابت‌ها را برعهده گرفته است. در گوشه‌ای از این مجموعه غرفه‌هایی را مسئولان برگزاری مسابقات بر پا کرده اند که در این غرفه‌ها لوازم ورزشی به فروش می‌رسد. در گوشه‌ای از این مجموعه بنر مسعود حجی زواره کاپیتان تیم ملی ایران سر در یکی از غرفه‌ها نصب شده است.

* هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی در بدو ورود به غرفه با استقبال مکزیکی ها روبرو شد. هواداران از قهرمان المپیکی ایران خواستند تا با آنها عکس یادگاری بگیرد.

* رضا مهماندوست که مدتی پیش سرمربیگری تیم ملی چین تایپه را برعهده گرفته در محل برگزاری مسابقات حضور داشت و پس از کسب مدال طلای بهنام اسبقی با او خوش و بش کرد و تبریک گفت.

* زمانی که بهنام اسبقی به مصاف نماینده تیم ملی کره جنوبی در فینال رفت، همه ملی پوشان کشور آمریکا یک صدا نام ایران را فریاد می‌زدند و بهنام اسبقی را تشویق می‌کردند.

* سروت تازگل تکواندوکار تیم ملی ترکیه که در المپیک لندن در فینال با محمد باقری معتمد مبارزه کرد و مدال طلای المپیک لندن را کسب کرد روز چهارشنبه در دومین دیدار خود شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

*استقبال بی نظیر مکزیکی‌ها از مسابقات قهرمانی جهان یکی از نکته های مهم این دوره از مسابقات است؛ به طوری که برخی از تماشچیان به همراه خانواده‌های خود برای تشویق مباران در سالن مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

* طی این چند روز هر بعدازظهر باران شدیدی شروع به باریدن می‌کند، اما مردم شهر پوئبلا گویا به این باران ها عادت کرده‌اند و برای وارد شدن به سالن مسابقات حاضرند ساعت‌ها زیر باران بمانند تا مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.

* تعدادی از هموطنان مقیم کشور مکزیک طی چند روز گذشته با تعدادی پرچم در سالن مسابقات حضور پیدا می‌کنند و مدام ملی پوشان ایرانی را تشویق می‌کنند.

* هماهنگی خوبی بین مسئولان اجرایی مسابقات وجود دارد، اما اینترنت مجموعه ورزشی هر روز بارها و بارها برای ساعاتی قطع می‌شود و خبرنگاران برای پوشش مسابقات با مشکل روبرو می‌شوند.

* طی چند روزی که مسابقات در حال برگزاری است مسئولان امنیتی شهر پوئبلا به شدت محوطه برگزاری مسابقات را تحت کنترل خود قرار داده‌‌اند. روز گذشته تعدادی از ماموران امنیتی به سرعت وارد مجموعه شدند و با دستگاه‌های مین‌یاب یا و سگ زیر جایگاه تماشاگران را بررسی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *