پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اولتيماتوم به مديران عامل 8 باشگاه

جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۱۰
کد مطلب: 300245
تاج با راسال نامه‌اي براي مديران عامل 8 باشگاه بدهكار ليگ برتر از آن‌ها خواست در جلسه‌ روز شنبه كه با حضور رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس كميته انضباطي برگزار مي‌شود شركت مي‌كنند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ مهدي تاج با ارسال نامه‌اي به مديران عامل 8 باشگاه ليگ برتري بدهكار از آن‌ها خواسته است حتما در جلسه‌اي كه روز شنبه در محل سازمان ليگ تشكيل مي‌شود شركت كنند.
 
در اين نامه از مديران عامل 8 باشگاه ليگ برتري بدهكار دعوت به عمل آمده ساعت 16 روز شنبه در سازمان ليگ حاضر شوند تا در جلسه‌اي كه با حضور كفاشيان و حسن زاده برگزار مي‌شود وضعيت بدهي آن‌ها تعيين تكليف نهايي شود.
 
بنا براين گزارش؛ از مديران عامل تيم‌هاي پرسپوليس، استقلال، مس كرمان، راه آهن تهران، ذوب آهن اصفهان، صباي قم، ملوان بندر انزلي و تراكتور سازي تبريز براي شركت در اين جلسه دعوت به عمل آمده است.
 
شنيده‌ها حاكي است؛ ظاهرا در اين جلسه قرار است به مديران عامل هشت باشگاه مورد اشاره اولتيماتوم جدي داده شود تا در صورت عدم تمكين باشگاه‌ها از پرداخت بدهي خود، از حضور آن‌ها در فصل جديد ليگ برتر ممانعت به عمل آيد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *