شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
قاب حماسه/

عکس / زورخانه صحرایی

پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 300197
هر قرارگاهی به همت واحد تبلیغات و یا ابتکار خود نیروها، سرگرمی ها و زمینه های فرهنگی و ورزشی متفاوتی را، متناسب با فضای فرهنگی نیروهای آن یگان ایجاد نمود.
به گزارش جهان نيوز، از زمانی که یگان های رزمی در جبهه های غرب و جنوب، هر کدام صاحب قرارگاه و عقبه اختصاصی شدند، رزمندگان بخش عمده ای از اوغات روزمره خود را در قرارگاه ها می گذراندند و به همین دلیل،؛نیاز به اموری احساس می شد که آمادگی جسمی و روحی آنان را تا روزهای عملیات، حفظ نماید، به شدن احساس می شد. هر قرارگاهی به همت واحد تبلیغات و یا ابتکار خود نیروها، سرگرمی ها و زمینه های فرهنگی و ورزشی متفاوتی را، متناسب با فضای فرهنگی نیروهای آن یگان ایجاد نمود. طبیعی بود، فعالیت های ورزشی در صدر اولویت ها قرار داشت.در این میان، در یگان های تهرانی، با توجه به بافت جنوب شهری نیروها، ورزش باستانی محبوبیت زیادی داشت. نیروهای تهرانی با ایجاد گودهای زورخانه صحرایی! هر از چندگاهی، معرکه پهلوانی برپا می کردند و خاطرات شیرینی را برای خود و همرزمانشان خلق می نمودند.

عکسی که می بینید، یکی از همین لحظه های خاطره انگیز در سال های جنگ است:
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *