جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۰
۱۲

این چند کلمه هم گفتنی است/ بیایید در پیشگاه ملت توبه کنیم

سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 299601
اگر ده بار پیاپی دیگر هم شما پیروز شوید ما می‌پذیریم و تبریک می‌گوییم چرا که دستگاه‌های انتخاباتی را قانونی و اقدامات آنها را در چارچوب قانون می‌دانیم.
این چند کلمه هم گفتنی است/ بیایید در پیشگاه ملت توبه کنیم
جهان نيوز - یک روز به اصرار دوستان آقای میرحسین بر مسند نخست‌وزیری نشست و ما با جان و دل قبول کردیم.

یک روز آقای دکتر رضایی نامه‌ای به امام نوشت که اگر ولایتی بیاید کار رزمندگان با مشکل مواجه می‌شود و با حکمیت آقای هاشمی دوباره موسوی نخست‌وزیر شد و ما پذیرفتیم.

دو دوره با آرای ملت از آقای هاشمی به عنوان رئیس‌جمهور حمایت کردیم.

در دوره هفتم و هشتم کاندیدای ما رای نیاورد ما تبریک گفتیم و پذیرفتیم.

در دوره نهم و در مرحله دوم رای ملت به نام کاندیدای ما رقم خورد که در خواب ماندن بعضی‌ها و تهمت تغییر نتیجه را به جان خریدیم و خوشحال بودیم که برای اولین بار اداره نظام سیاسی کشور به نام ما رقم خورد ولی چهار سال اخم و تخم و کنایه بزرگانی را تحمل کردیم.
در دوره دهم کاندید ما طبق سنوات قبل برای دومین بار و با اختلاف یازده میلیون رای از رقیب پیش افتاد هیچ کدام از کاندیداها و بعضی از مسئولین اصلی نظام نه اینکه تبریک نگفتند و برای رای ملت تره هم خرد نکردند که هیچ بلکه علم تقلب در انتخابات را بلند کردند و تهمت بزرگی را به جمهوری اسلامی نثار کردند و حماسه حضور ۸۳ درصدی مردم را به کام همه تلخ کردند.

در دوره یازدهم باز آرای مردم به نام رقیب رقم خورد و تنها با اختلاف ۳۷۰ هزار رای انتخابات به دور دوم کشیده نشد و رئیس‌جمهور برگزیده شد و ما باز طبق وظیفه تبریک گفتیم و در جشن پیروزی ملت شرکت کردیم و از خداوند توفیق موفقیت را برایشان آرزو کردیم.

آنچه جای سوال است و روح و دل انسان را آزرده خاطر می‌سازد این است که:
چرا در سال ۸۸ به جای تبریک و تهنیت پرچم مخالفت بر دوش کشیدید و آوای تقلب سر دادید؟
چرا در سال ۸۸ توصیه نکردید که از راه قانونی اعتراضات خود را پیگیری کنند؟
چرا همانند این بار فورا مصاحبه نکردید و از دموکراسی در ایران دفاع نکردید؟
چرا همانند این بار به کاندیدای منتخب مردم تبریک نگفتید؟
چرا در سال ۸۸ به دوستان نگفتید که دموکراسی یعنی تحمل رقیب؟
مگر سازوکار انتخابات دوره دهم با یازدهم چه تفاوتی کرده بود که امسال اقدامات قانونی و دوره قبل غیرقانونی بود؟
آیا مردم از جای دیگری آمده بودند؟ دولت نسبت به شما تغییر موضع داده بود؟ شورای نگهبان تغییر کرده بود؟ سازوکار و قوانین تغییر کرده بود؟ عوامل و دست‌اندرکاران عوض شده بودند؟ یا جنس کاغذ و مواد صندوق‌ها فرق کرده بود؟
آیا اختلاف آرای این دور با دوره قبل تفاوت چشمگیری داشت؟ آیا در این دوره نظارت نمایندگان کاندیداها بیشتر شده بود؟ آیا جابجایی ۳۷۰ هزار رای از یازده میلیون رای کار دشوارتری بود؟
نکته‌ها و موضوعات فراوان، متعدد، منطقی و غیرقابل انکار دیگری هست که مجال آن نیست.
آیا برای این پرسش‌ها پاسخی هست؟

اگر دیروز به قانون تمکین می‌کردیم و فریب دشمن نمی‌خوردیم و چراغ سبز به دشمن نشان نمی‌دادیم و شیرینی حضور حماسی ۴۰ میلیونی را به دهان ملت زهر نمی‌کردیم دشمن به این اندازه گستاخ نمی‌شد و بعضی از دوستان هم شاید این قدر لجبازی نمی‌کردند و وضع اقتصادی نیز به این میزان افسارگسیخته نمی‌شد.

بیایید در پیشگاه ملت توبه کنیم و قانون را در همه حال اگرچه بر خلاف میلمان باشد بپذیریم و عمل کنیم.

بیایید رقیب را بپذیریم و تحمل جابجایی قدرت را داشته باشیم و دشمن را در تمام صحنه‌ها از خانه بیرون کنیم.

بیایید برای خوش‌آمد دشمن دوستان را دشمن مپنداریم.

اگر ده بار پیاپی دیگر هم شما پیروز شوید ما می‌پذیریم و تبریک می‌گوییم چرا که دستگاه‌های انتخاباتی را قانونی و اقدامات آنها را در چارچوب قانون می‌دانیم و اشکال احتمالی را نیز از طریق قانون پیگیری می‌کنیم شما هم بیایید قانونی عمل کنید.
مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت!!!
به عزيز نويسنده عرض مي کنم :‌ نرود ميخ آهني در سنگ !!!
اين جماعت خواب تشريف ندارن!!! خودشون رو به خواب زدن !!! اما بدانند :‌

"ان ربک لبالمرصاد..."
جلیلیان
Iran, Islamic Republic of
انقلابی که با خون هزاران شهید مخلص آبیاری شده تمام کسانی که برای دنیایشان به انقلاب عزیز چنگ اندازی می کنند را در پیشگاه مردم و خدا روسیاه می کند .
عاشق
آدم نمی دونه چی بگه؟
با 11میلیون رای جلوتر رییس جمهور انتخاب شد
هیچکی نیومد تبریک بگه
اخه هر کی جای احمدی نژاد بود کشور رو به اغتشاش می کشه
باور نمی کنید یه بار در بارش فکر کنین
Iran, Islamic Republic of
این جماعت باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشند و خدا رسوایشان بیش از اینی که هستند خواهد کرد، شک نکنید
سعید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز سلام
من به عنوان یک اصلاح طلب حرکت زشت موسوی و کروبی را محکوم می کنم
ولی
چند سوال دارم
۱- آیا جنس بردن ما در ۷۶ و ۹۲ و حتی بردن شما در ۸۴ از جنس برد شما در ۸۸ بود ؟
چرا ۸۴ کسی برای اعتراض به خیابان نیامد؟
چرا ۸۴ داد و فریاد کروبی طرفدار نداشت؟ با اینکه به قول شما اختلاف خیلی کم بود؟
برای ۸۸ بر خلاف ۸۴ مردانه مبارزه نکردید
برای اینکه رای خریدید برای اینکه شب انتخابات بانک ها رو باز کردید و پول توزیع کردید
برای اینکه عضو شورای نگهبان به جای بی طرفی شده بود سخنران شما
برای اینکه عکس زن موسوی رو آوردین تلویزیون
کلا کاندید محترم شما از روشهای غیر اخلاقی استفاده کرد
گرچه عملکرد موسوی و کروبی هم اشتباه و بچه گانه بود
سلام اقا سعید
چند تا مساله رو مطرح کردید که به نظرم باید درباره اش صحبت کنیم
1- اینکه رفتارهای غلط دولت نهم رو بخوایم دست مایه توجیه خیانت اون هم در سطح فتنه 88 قرار بدیم اگر وطن دوست باشیم خود خیانتی بزرگه. چرا؟ چون اون مناظره و رفتار احمدی نژاد نتیجه سه ماه تخریب و توهین بی امان طرفداران موسوی مثل دارو دسته هاشمی و تندروهای اصلاح طلب بود.
ما یادمون نرفته شعارهای سخیفی که علیه دولت و شخص احمدی نژاد در ایان تبیلغات سر میدادن. تهمت ها و توهین هاشون و سیاه نمایی هاشون از تلاش های دولت فراموش نشدنی است و اگر کمی منصف باشیم و به دور از حب و بغض به مساله نگاهکنیم نم یتونمی ساده از کنارش رد بشیم.

2- به نظرتون مردم در لبیک به کروبی اومدن تو خیابون یا به پشتوانه استوانه ی انقلاب؟ که چند رو زمونده به انتخابات آتش تهیه فتنه و اعتراض خیابانی رو ریخت و آماده باش تلویحی و چراغ سبز نشون داد به مخالفان؟ کروبی در بین خود اصلاح طلبان هم ارزش نداشت و نداره نشونه اش هم رفتار معاون اول بالقوه ایشون (کرباسچی) در روز انتخاباته

3- کی تا حالا در این کشور مردانه مبارزه انتخاباتی شده که حالا شما از اصلاح طلبان مرد میسازید (در ادعا) و از رقباشون نامرد؟!!! اگر پیش وجدانتون رفتار هر دو طیفو وارسی کنید به صحت ادعایبنده اعتراف می کنید.

4- طبق نظرسنجی خارجی ها و داخلی ها و طبق اعتراف مشاوران موسوی که بعدها سر از انگلیس و آمریکا و امثالهم در آوردن نظر غالب با احمدی نژاد بود و اونها با استفاده از ساده لوحی موسوی با نظرسنجی های دروغین باد به دماغش انداختن تا بتونن ازش بهره ببرن. نشونه هاشم یکیش اعلام برنده شدنش ساعت 23 روز انتخابات! نشونه اش استدلال کودکانه زنش در طرح دکتری!!! داماد لرستان فرزند آذربایجان و ...

5- منم قبول دارم رفتار الهام در حمایت از یک کاندیدا غلط بود اما این چه ربطی به تقلب داشت؟ دو دلیل براش دارم: اولا شورای نگهبان با تایید موسوی بهش میدون داد تا عرض اندام کنه. ثانیا موسوی بیشترین ناظر رو بر روی صندوق ها داشت و به اعتراف تاجزاده و حتی محمد خاتمی در انتخابات خصوصا ریاست جمهوری امکان تقلب نزدیک صفره.

6- احمدی نژاد عکس مشاور موسوی رو رو کرد نه زنشو. حالا از بد روزگار زن موسوی مشاورش هست. این دلیل نمیشه که ما اتهامات مربوط به اون خانم رو ندید بگیریم به نظرماین یک عوام فریبی هست برای لاپوشانی اتهاماتی که مطرح شد (هرچند اونجا طرح اتهام غلط بود)

7- به نظرم چاه اخلاق و غیراخلاقو هم نزنید که بوهای خوشی از مدعیان ادب مرد به ز دولت اوست بالا نمیاد
جمالی
تحلیل دقیق و منطقی و درستی است. درود بر شما.
رضا
الحق والانصاف که جنس شناسی سعیدآقا، دقیقا جنس پیروزی ما در 88 با جنس پیروزیهای دیگه فرق داشت! خیلی هم فرق داشت. یکی از فرق هاش این بود که شعار جشن پیروزی ما این بود که "احمدی بت شکن! بت بزرگو بشکن" و اگه اشرافیت بدل نمیزد فیتیله پیچ بود و سیبیل نداشته ش رو دود میدادیم ولی سنت الهی بر فرصت دادن به ...هاقرار گرفت.
احمدی نژاد عکس زنش رو نشون نداد بلکه یک مدرک نشون داد که گوشه اش عکس رهنورد بود شما اگر اینقدر غیرت دارید به موسوی بگید چرا دست زنش رو با اون آرایش میگیره توی همه مجامع می بره؟
آرمان
Iran, Islamic Republic of
حالا چون شما روشهای طرف مقابل رو نپسندیدی باید ریخت تو خیابونا و سطل آشغال آتیش زد و تو دهن مردم زد وانتخابات رو باطل اعلام کرد!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بزرگانتون عملا اثبات كردن كه تقلب 88 فقط يك دروغ بزرگ از جانب خودشون بوده ولي شما هنوز در تصور غلطي كه اونا درست كردن به سر مي بريد. خودتون باشيد اونا خوردن و بردن و الان هم بر مسند نشستن ولي امثال شما سرباز پياده بي جيره و مواجب اونها شدين و بدبختانه هنوز هم برخي تون بيدار نشدين! واقعا از ويژگيهاي مومن كيس بونه كه كسي نتونه كلاه به اين بزرگي سرش بذاره و پياده نظام مجاني خودش بكنه!!
هلیا
به غیر از متن های ناب کیهان،واقعا حرفی نداریا...