کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نامی که برای مردم ایران چندش‌آور است

24 تير 1392 ساعت 23:19

مشاور سابق پنتاگون، سازمان منافقین را فرقه‌ای دغل‌باز و چندش‌آور برای مردم ایران توصیف کرد.


به گزارش جهان به نقل از کیهان، مایکل روبین محقق مؤسسه امریکن اینترپرایز در مجله کامنتری به افتضاح آخرین میتینگ منافقین با حضور افراد غیر ایرانی اشاره کرد و نوشت: بیزاری از سازمان مجاهدین خلق ]منافقین] از جمله موضوعاتی است که مردم ایران درباره آن اتفاق‌نظر دارند. من پیش از این به ایران رفته و با عموم مردم صحبت کرده‌ام. اقدامات تروریستی این گروه که منجر به کشته شدن نه تنها مسئولین جمهوری اسلامی بلکه شهروندان معمولی شد، علاوه بر پذیرفتن کمک از صدام پس از حمله عراق به ایران، این گروه را از چشم مردمی که ادعا می‌کند نماینده آنهاست انداخت.

وی که 2 سال در پنتاگون به‌عنوان مشاور در امور ایران و عراق فعالیت کرده، در ادامه مقاله خود با اشاره به حذف گروهک منافقین از لیست گروه‌های تروریستی پس از خرید حمایت‌های مسئولین آمریکایی توسط این گروهک ادامه داد این عمل از آنها یک گروه دمکراتیک نمی‌سازد.

روبین همچنین به روایت دانشجوی قرقیز از حضور در تجمع منافقین در ویلپنت اشاره نمود و افزود: به نظر می‌رسد که رؤسای این گروه، حال باید علاوه بر پولی که به سخنرانان می‌پردازند تا در تجمع‌هایشان به مدح آنان بپردازند به مخاطبینشان هم پول بدهند.

وی افزود: مجاهدین خلق نه تنها یک فرقه چندش‌آور است که حاضر است برای جلب حمایت، بدون در نظر گرفتن سابقه‌اش هر چیزی بگوید، بلکه یک پوسته تو خالیست.


کد مطلب: 299572

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/299572/نامی-مردم-ایران-چندش-آور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com