جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳
نقشه فتنه برای وزارت کشور و پاسخ روحانی

ماجرای تقلب اصلاح‌طلبان علیه هاشمی درانتخابات‌مجلس ششم

شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب: 299062
تعیین تکلیف اعضای حزب منحله مشارکت برای دولت جدید ادامه دارد.
ماجرای تقلب اصلاح‌طلبان علیه هاشمی درانتخابات‌مجلس ششم
به گزارش جهان به نقل از کیهان، اخیرا نجفقلی حبیبی در مصاحبه با شرق مدعی شد اصولگرایان تجربه مدیریتی ندارند و اگر نسبت آنها به اصلاح‌طلبان در کابینه جدید 5 به 100 شد، فرقی ندارد و باید تحمل کرد. پس از حبیبی اکنون رضا خاتمی که تا هفته‌های آخر قبل از انتخابات از تحریم دفاع می‌کرد، مدعی شده اصولگرایی نمی‌شناسد که شایستگی وزارت کشور را داشته باشد و این وزارتخانه را باید به یک اصلا‌ح‌طلب شناخته شده سپرد.

او در مصاحبه با سایت اینترنتی جماران که توسط برخی عناصر نزدیک به فتنه 88 اداره می‌شود، گفته است: آقای روحانی به توسعه سیاسی پایبند است. اما اینکه اولویت به چه بخشی داده شود، هنوز مشخص نیست. حوزه مرتبط با توسعه سیاسی وزارت کشور است اگر کسی موافق بگیر و ببند باشد موافق توسعه سیاسی نیست یا اگر کسی بر مطبوعات فشار وارد می‌کرد یا از اعمال فشار بر مطبوعات حمایت می‌کرد این افراد کسانی هستند که به توسعه سیاسی پایبند نیستند. وزیر کشور باید کسی باشد که توسعه سیاسی را قبول داشته و به تحزب باور داشته باشد و انتخابات را آزاد برگزار کند. من در بین اصولگرایان کسی را نمی‌شناسم که این صفت را داشته باشد مگر اینکه خود را نشان نداده و سکوت کرده باشد. بنابراین انتظار ما این است که یک اصلاح‌طلب شناخته شده و مومن به توسعه سیاسی در رأس وزارتخانه قرار بگیرد.

اظهارات این عنصر افراطی مدعی خروج از حاکمیت در مجلس ششم در حالی است که جریان متبوع وی در وزارت کشور اصلاحات - به واسطه حضور عناصری مانند عبدالله نوری و تاج‌زاده و... - در پوشش عبارت بی‌تعریف «توسعه سیاسی»، هم به انواع بحران‌ها و تنش‌ها و تشنجات نظیر فتنه تیر 78 دامن زدند و هم به تصریح محسن هاشمی در انتخابات مجلس ششم (زمستان 78) تقلب کرده و مانع از ورود هاشمی رفسنجانی به مجلس شدند. مشارکتی‌ها همچنین پای ثابت فتنه و آشوب سال 88 بودند. بنابراین می‌توان مراد رضا خاتمی از «یک اصلاح‌طلب شناخته شده و مومن به توسعه سیاسی» را فردی تندرو، فتنه‌انگیز، قانون‌شکن، تشنج‌آفرین و اهل تقلب در انتخابات و معتقد به انحصارطلبی از جنس حزب پدرخوانده مشارکت ترجمه کرد.

از سوی دیگر باید تصریح کرد که حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی منتخب جدید ملت از جمله چهره‌هایی بود که در روزگار اصلاحات و از جمله سال 78 در مقابل تحریف مفهوم توسعه سیاسی و کاربست آن برای ساختارشکنی و براندازی موضع محکم و صریحی گرفت. روحانی آن هنگام دبیر شورای عالی امنیت بود که درباره آشوب‌افکنی مدعی توسعه سیاسی تصریح کرد: این حرمت‌شکنی [آشوب خیابانی تیر 78] که برای مردم ما و نه برای عاشقان انقلاب قابل تحمل نیست... آنها مزدوران استکبار بودند و اگر منع مسئولین نبود، جوانان مسلمان، غیور و انقلابی ما با این عناصر اوباش با شدیدترین وجه برخورد می‌کردند... در کدام کشور، حرکت‌های آشوب‌طلبان تحمل می‌شود. اینها خیلی پست‌تر و حقیرتر از آن هستند که بخواهیم نسبت براندازی به حرکت آنها بدهیم.

در کجای دنیا و توسط کدام دولت، آشوب و تخریب و بر هم زدن نظم جامعه تحمل می‌شود... بی‌تردید این افراد دشمن مردم و ارزشهای این مرز و بوم هستند. اوباش حتی به مساجد هم حمله کردند. ادامه این وضع قابل تحمل نیست. دستور قاطع نسبت به این عناصر صادر شد تا هرگونه حرکت این عناصر فرصت‌طلب هر کجا که باشد باشد و با قاطعیت برخورد شود و سرکوب شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این گونه گمانه زنی ها و تحلیل جز اینکه آرامش رئیس جمهور منتخب در این شرایط حساس را به هم بریزد، سود دیگری نخواهد داشت.
خواهشا شما هم گمانه زنی ها را دیگر ادامه ندهید.
واقعا سایت شما بجز باز پخش روزنامه کیهان کار دیگری هم میکند ؟؟؟
آره آقای خاتمی مدیریت اصلاح طلبان را در سال 78 در جریان 18تیر را هنوز بیاد داریم