پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۲

ماجرای پیامکی‌که پس از مناظره برای حداد ارسال شد

شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب: 299016
بعد از مناظره‌ای که جناب آقای حداد عادل با سینه ستبر از نظام و ارزش‌های انقلاب دفاع کرد، بنده پیامکی را برای ایشان ارسال کردم.
ماجرای پیامکی‌که پس از مناظره برای حداد ارسال شد
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور، در مراسم تقدیر از غلامعلی حداد عادل با عنوان "مرد تقوا و تدبیر" در سخنانی، اظهار داشت: بعد از مناظره‌ای که جناب آقای حداد عادل با سینه ستبر از نظام و ارزش‌های انقلاب دفاع کرد، بنده پیامکی را برای ایشان ارسال کردم.
 
وی افزود: بنده در این پیامک برای حداد عادل نوشتم "سلام‌علیکم؛‌ افضل العباده کلمه العدل، خدا بهترین پاداش را به شما عطا کند که در مناظره‌ خوش درخشیدید و با شجاعت تمام از نظام مظلوم دفاع کردید؛ شاید در کارنامه عمل شما از سنگین‌ترین‌ها به شمار آید."
 
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطر نشان کرد: وقتی بیانیه آقای حداد برای انصراف از انتخابات صادر شد، آیه‌ای که در ذهن بنده تکان‌دهنده بود برایم تداعی شد "مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا".
 
محمدیان خاطر نشان کرد: بنده به عنوان کسی که سال‌ها در محضر روایات اهل بیت و آیات قرآن بوده‌ام، می توانم ادعا کنم که ملاک اصلی یاوران دین خدا کلمه وفا است و کلیدی‌ترین واژه در مورد یاران حضرت ولی عصر (عج) وفا است. حتی در آرمانی‌ترین فرهنگ ما که کربلا است، در یک طرف وفای حضرت عباس و یاوران اباعبدالله‌الحسین را دارد و یک طرف بی‌وفایی کوفیان است. لذا وفا جزو ویژگی‌های یاوران دین خدا است و ما در این صحنه‌ها دیده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یاسین
هیچ حرفی برای گفتن درباره جناب حدادعادل ندارم. همه چی به اندازه کافی و مختصر در متن هست.
درورد بر حداد
س سادات
من به عنوان دانشجویی از این مملکت به آقای حداد عادل تبریک می گویم .بنده از همان موقع فتنه 88 ایشان را شناختم که در مواقعی که کسی جرات نمی کرد از فتنه گران سخن بگویید ایشان روشنگری کردند وهمچنین از کنار کشیدنشان در این انتخابات حجت برایم تمام شدوحقا ایشان رامرد تقوا وامید ودر کل عمار میدانم