پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

آخرین اخبار از سبد کالای کارمندان

جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 298707
روند تحویل سبد کالایی به اتحادیه فرهنگیان و کارکنان دولت ادامه دارد و تاکنون 50 درصد از کالاها تحویل اتحادیه‌ها داده شده است.
 به گزارش جهان به نقل از ايسنا: علی پورکاوه، مدیر کل تامین و توزیع کالای وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره آخرین وضعیت توزیع سبد کالایی به کارمندان و کارگران بیان کرد: تاکنون بیش از 50 درصد از سبد کالایی تحویل اتحادیه‌ها شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: سبد کالاهایی که تاکنون تحویل اتحادیه‌ها شده متعلق به کارگران بوده و تاکنون به دلیل عدم تقاضای اتحادیه های کارگری کالایی به آن‌ها اختصاص داده نشده است.
 
پورکاوه خاطرنشان کرد: اتحادیه فرهنگیان و کارکنان دولت در مقابل وجهی که برای دریافت سبدهای کالایی به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها پرداخت می کنند کالا دریافت کرده و خود اتحادیه‌ها وظیفه توزیع کالاها را برعهده دارند.
 
پیش از این حسن رادمرد، معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ازاختصاص سبد کالایی به کارمندان دولت، فرهنگیان و نیروهای مسلح خبر داده و گفته بود که در این سبد کالایی 10 کیلو برنج، پنج کیلو شکر، پنج کیلو گوشت قرمز، پنج بطری 900 گرمی روغن و درصورت تقاضا پنج کیلو گوشت مرغ عرضه می‌شود.
 
به گفته وی این سبد کالایی با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان در نظر گرفته شده و قیمت این اقلام تا 20 درصد زیر قیمت تمام شده و قیمت بازار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


معلوم نیست این اخبار شما. کارگران جزو سبد رمضان هستند و اتحادیه کارگران تحویل نمی گیرد. یا دولت تحویل کارگران نمی دهد و جزو افراد این مملکت نیستند
Iran, Islamic Republic of
گوشت ومرغش که مثل همیشه هاپولی میشود