پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱
حکایت تکراری ارتباط ترویست ها با رسانه آل سعود

دم خروس حادثه انتحاری چابهار از العربیه بیرون زد

پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۱۳
کد مطلب: 298500
شبکه العربیه عربستان سعودی که پیش از این نیز فیلم های اختصاصی جنایت عبدالمالک ریگی را منتشر میکرد اینبار نیز به صورت اختصاصی با سخنگوی یک گروه تازه تاسیس که مسئولیت خادثه ناکام انتحاری دیروز مقر قرماندهی چهابهار بر عهده گرفته مصاحبه اختصاصی کرد.
دم خروس حادثه انتحاری چابهار از العربیه بیرون زد
به گزارش جهان به نقل از رجا، در حالی که هیچکدام از گروه های شناخته شده تروریستی در جنوب شرق مسئولیت این حادثه تا این لحظه بر عهده نگرفته بودند شبکه العربیه در گفتگوی اختصاصی با فردی به نام ابوفحص بلوچی به سخنگوی گروهی موسوم به انصار سنت ایران مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفت.
 
این شخص با بیان این ادعا که این اقدام در پاسخ به حمایت‌های ایران از نظام بشار اسد انجام شده است، مدعی شد که در این حمله انتحاری هفت تن از جمله دو افسر ایرانی کشته شده‌اند.

نکته قابل تامل اینکه پیش از این نیز یک گروه جدا شده از گروهک ریگی با نام انصار ایران نیز قعالیت های تروریستی خود را با صدور همچین هدفی آغاز کرد که چندی پیش فرمانده این گروه در پاکستان به هلاکت رسید و این گروه از هم پاشید.
 
در کارنامه این گروه که عملیات انتحاری ناموفق سال قبل مسجد امام حسین چابهار و شهادت یک دانشجو و یک دانش آموز می باشد بوسیله سرویس اطلاعاتی قطر حمایت مالی و نظامی دیده می شود.
 
در هر صورت شبکه العربیه یکبار دیگر با مصاحبه اختصاصی با سخنگوی یک گروه تروریستی در جنوب شرق ایران این سوال را در ذهن بوجود آورد که این ارتباطات رسانه ای از چه کانالی و با چه هدفی برگزار می شود؟
و چگونه خبرنگاران این شبکه به راحتی با ترویست ها ارتباط تلفنی و حتی موفق به دیدار در سنگرهای مخفی آنها می شوند؟
 
گفتنی است، شبکه العریه و الجزیره طی سالهای اخیر گروهک تروریستی ریگی بارها حمایت رسانه ای کرده و از این گروه به عنوان یک گروه سنی که در مقابل ظلم و تبعیض به اهل سنت ایران مبارزه می کنند معرفی میکردند.
لازم به ذکر است طی سالهای اخیر اعترافات برخی عوامل تروریستی از حمایت مالی و نظامی گسترده گروه های وهابی تروریست توسط برخی کشورهای عربی مخصوصا عربستان و قطر حکایت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کریم
خدا لعنتشون کنه