جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

جدیدترین قیمت طلا و ارز آزاد و مبادلاتی

سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 298112
بانک مرکزی قیمت ۳۷ نوع ارز را اعلام کرد که براساس آن دلار با حدود یک تومان افزایش، ۲۴۷۸.۳ تومان و یورو ۳۱۸۷.۷ تومان درج قیمت شد.
جدیدترین قیمت طلا و ارز آزاد و مبادلاتی
به گزارش جهان به نقل از فارس، بانک مرکزی آخرین تغییرات نرخ ارزها را پس از حذف دلار مرجع و مبادله‌ای اعلام کرد که بر اساس آن نرخ دلار آمریکا امروز سه شنبه ۲۴ هزار و ۷۸۳ ریال، یورو ۳۱ هزار و ۸۷۷ ریال و پوند انگلیس ۳۷ هزار و ۵ ریال است.

بر این اساس نرخ فرانک سوئیس ۲۵ هزار و ۶۹۳ ریال، کرون سوئد ۳ هزار و ۶۵۵ ریال، دلار کانادا ۲۳ هزار و ۴۲۷ ریال، روپیه هند ۴۰۸ ریال، درهم امارات ۶ هزار و ۷۴۸ ریال و یکصد ین ژاپن ۲۴ هزار و ۵۱۲ ریال تعیین شد.

بانک مرکزی نرخ هر لیر ترکیه را امروز دوشنبه ۱۲ هزار و ۵۹۵ ریال، روبل روسیه را ۷۴۵ ریال، ریال قطر را ۶ هزار و ۸۰۸ ریال و یوآن چین را ۴ هزار و ۳۹ ریال ارزش‌گذاری کرد.

جدیدترین قیمت ارز و سکه

در همین حال تسنیم گزارش داد: امروز دلار در بازار آزاد در قیاس با روز گذشته کاهش قیمت داشته و با ارزش 3310 تومان در خیابان فردوسی فروخته می‌شود. نرخ فروش دلار در بازار ارز دیروز 3340 تومان بود.

امروز (سه شنبه 18 تیرماه) هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1253 دلار قیمت گذاری شده که نسبت به  دیروز افزایش قیممت را نشان می دهد اما در بازار داخلی طلا بخاطر نوسانات دلار قیمت‌ها افزایش نداشته و از ثبات نسبی در قیاس با دیروز برخوردار است.

هر مثقال طلا در بازار داخلی 439 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 101 هزار تومان قیمت گذاری شده و فروخته می شود. در بازار سکه نیز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و 55 هزار تومان، طرح جدید یک میلیون و 93 هزار تومان، نیم سکه 578 هزار تومان، ربع سکه 380 هزار تومان و سکه یک گرمی 252 هزار تومان نرخ گذاری شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *