سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

عکس / پای سفره ی امام حسین(ع)

سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 298077
عکس زیر، فرمانده لشکر۱۴ امام حسین(ع) را در کنار سرداران رحیم صفوی و محسن رضایی نشان می دهد که در حال خوردن آش و ماست و خیار هستند.
به گزارش جهان نيوز، در سال های دفاع مقدس، لشکر۱۴ امام حسین(ع) دارای آشپزخانه ای مجهز و بزرگ بود که در عقبه ی این لشکر و در فاصله کمی از خط مقدم قرار داشت. این آشپزخانه در میان تمام یگان های رزم، شهرت و آوازه داشت، چون علاوه بر پخت انواع نان های رایج، انواع غذاهای بسیار با کیفیت و متنوع در وعده های غذایی ، پخت شیرینی های رنگارنگ را نیز انجام می داد و خلاصه در این آشپزخانه ی به اصطلاح صحرایی، که محصول تلاش خود مردم اصفهان و بسیجیان این لشکر بود خوراکی ای نبود که طبخ نشود.

عکس زیر، "شهید حاج حسین خرازی"فرمانده لشکر۱۴ امام حسین(ع) را در کنار سرداران رحیم صفوی و محسن رضایی نشان می دهد که در حال خوردن آش و ماست و خیار هستند.تنوع سفره، که نان سنگک و ماست و خیار هم در آن وجود دارد، این احتمال را قوت می بخشد که این عکس در مقر لشکر امام حسین(ع) گرفته شده باشد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *