کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعیین میزان افزایش شهریه مدارس غیردولتی

15 تير 1392 ساعت 7:30

دبیر ستاد مرکزی نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان گفت: شهریه مدارس غیردولتی، حداقل ۱۵ درصد و حداکثر ۲۵ درصد افزایش یافته و افزایش بیش از این میزان ممنوع است.


به گزارش جهان، قاسم مستقیم در گفت وگو با فارس افزود: اکنون ۸۰۰ دبیر ستاد ثبت نام در سراسر کشور بر روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس نظارت دارند.

وی با بیان این که افزایش شهریه بیشتر از میزان مصوب در مدارس غیردولتی ممنوع است، گفت: کف افزایش شهریه مدارس غیردولتی ۱۵ درصد است و در صورتی که مدرسه ای کاملاً هوشمند شده باشد، ۵ درصد به میزان افزایش شهریه اضافه خواهد شد.

مستقیم اظهار کرد: در صورتی که مدرسه غیردولتی، برنامه های جدیدی با کیفیت و محتوای بهتری نسبت به سال گذشته ارائه کند، ۵ درصد دیگر نیز به میزان افزایش شهریه مدارس غیردولتی اضافه می شود و بر این اساس، حداکثر افزایش شهریه مدارس غیردولتی ۲۵ درصد است.

وی گفت: اگر مدرسه ای بیش از این میزان بر شهریه ثبت نام بیفزاید، به این معنی است که مقررات را رعایت نکرده است و ما در صورت مشاهده چنین مواردی، تخلفات را به شورای نظارت بر مدارس غیردولتی ارائه می کنیم.

دبیر ستاد مرکزی نظارت بر امر ثبت نام دانش آموزان تاکید کرد: وظیفه ما نظارت بر روند ثبت نام دانش آموزان است و اگر مدرسه غیردولتی خارج از ضوابط ثبت نام اقدام کرده باشد، موارد را طی نامه ای به شورای نظارت بر مدارس غیردولتی، انعکاس می دهیم تا بررسی کرده و تصمیم گیری کنند.


کد مطلب: 297252

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/297252/تعیین-میزان-افزایش-شهریه-مدارس-غیردولتی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com