کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسس اخوان المسلمین مصر یهودی است!

13 تير 1392 ساعت 11:06

عقاد می نویسد:نام اصلی وی "حسن احمد عبدالرحمن" است، پدرش به دستور گروه های یهودی کلمه ی "البناء" که معادل همان "MASON" است را به نام وی اضافه نموده است. وی مقیم منطقه ی "البحیره" در مصر بوده است که یکی از بزرگترین مناطق یهودی نشین کشور است


به گزارش جهان، شیعه نیوز نوشت:

نویسنده و ادیب مصری "عباس محمود عقاد" در ژانویه ی ۱۹۴۶در مطلبی با عنوان "فتنه ی اسراییلی" که در روزنامه ی "الاساس" مصر چاپ شد رازی از اخوان المسلمین مصر فاش نمود که شاید بر همگان پوشیده بود.

وی در مقاله ی خود نوشته بود: موسس اخوان المسلمین مصر "حسن البنا" یک یهودی است، پدر و مادر او یهودی هستند و وی اصلا مصری نیست بلکه با شعله ور شدن آتش جنگ جهانی اول از مراکش به مصر آمده و گروه های یهودی مصر از او حمایت نموده و خدمات در اختیار او قرار داده اند، و پدرش را در بخش راه آهن این کشور مشغول کرده اند.

وی می افزاید: نام اصلی وی "حسن احمد عبدالرحمن" است، پدرش به دستور گروه های یهودی کلمه ی "البناء" که معادل همان "MASON" است را به نام وی اضافه نموده است. وی مقیم منطقه ی "البحیره" در مصر بوده است که یکی از بزرگترین مناطق یهودی نشین کشور است و ضریح "ابوحصیره" نیز در آن وجود دارد، ضریحی که یهودی ها امروز نیز ان را زیارت می کنند.


کد مطلب: 296957

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/296957/موسس-اخوان-المسلمین-مصر-یهودی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com