جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دیدار نخست وزیر بحرین با افسر شکنجه‌گر

چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 296679
یک انجمن حقوق بشری بحرینی با اشاره به دیدار نخست وزیر بحرین با افسر شکنجه گر پزشکان این کشور آن را اقدامی در راستای حمایت از شکنجه گران ملت بحرین دانست و از پیگیری موضوع در دادگاه های بین المللی خبر داد.
دیدار نخست وزیر بحرین با افسر شکنجه‌گر
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه المنامه نوشت: یک انجمن حقوق بشری بحرینی با صدور بیانیه ای با اشاره به ادامه اقدامات علیه شهروندان بحرینی آورده است: رژیم همچنان به شکنجه زندانیان ادامه می دهد به ویژه که اخباری درباره دیدار خلیفه بن سلمان نخست وزیر بحرین با افسران شکنجه گر وجود دارد.

این انجمن حقوق بشری بیان کرد: خلیفه بن سلمان به طور شخصی با مبارک بن حویل افسر شکنجه گر پزشکان بحرینی دیدار کرده است و این پس از صدور حکم برائت این افسر و نیز نوره آل خلیفه افسر زن دیگر در موضوع شکنجه پزشکان بازداشت شده است.

انجمن حقوق بشری بیان کرد: این دیدار در راستای ایجاد مصونیت قانونی برای همه شکنجه گران با وجود مدارک و گزارش هایی که جنایات غیرقانونی آنها را تایید می کند، است.

این انجمن حقوق بشری وعده داد که با توجه به ناکارآمدی دستگاه قضایی بحرین موضوع را به دادگاه های بین المللی ارجاع خواهد داد و گزارش هایی که درباره اقدامات شکنجه گرانه این افسر وجود دارد را به مراجع بین المللی تحویل خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *