جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳

مشاور ارشد روحانی:‌ هاشمی زمان‌ جنگ را قبول‌ داریم نه زمان سازندگی

سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 296481
ما با عکس‌های مشترک زمان جنگ دکتر و آقای هاشمی که قبول دارم شاید زیاد بود می‌خواستیم تاکید کنیم ما هاشمی زمان جنگ را قبول داریم نه زمان سازندگی را.
مشاور ارشد روحانی:‌ هاشمی زمان‌ جنگ را قبول‌ داریم نه زمان سازندگی
به گزارش جهان، محمدحسين رنجبران، مجری برنامه "دیروز، امروز، فردا" در یادداشتی درباره انتخابات 24 خرداد، به علت استفاده زیاد از تصویر هاشمی در مستند حسن روحانی به روایت مشاور او اشاره کرده است که در ادامه می خوانید:

یادی کنم از صحبت یکی از مشاوران ارشد دکتر روحانی که در حاشیه یکی از مناظرات همکلام شدیم و من از مستند اول آقای روحانی به لحاظ تکنیکی تعریف کردم و البته ایرادی در جایگاه شاگردی گرفتم... «فکر نمی‌کنید دز آقای هاشمی آن زیاد بود». مشاور دکتر روحانی گفت: «ما با عکس‌های مشترک زمان جنگ دکتر و آقای هاشمی که قبول دارم شاید زیاد بود می‌خواستیم تاکید کنیم ما هاشمی زمان جنگ را قبول داریم نه زمان سازندگی را». نکته‌ای بسیار مهم، مدل دوران سازندگی، رفتار دوران سازندگی، غرور دوران سازندگی به همانگونه برای مردم تلخ بود که افراط‌گرایی‌های زمان دولت اصلاحات و بی‌تدبیری‌های دولت دهم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *