چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

عرضه سبد کالایی با ۴۰درصد زیر قیمت بازار

دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 296157
در آستانه ماه مبارک رمضان عرضه سبد کالایی به کارمندان و کارگرها شامل برنج، شکر، روغن و گوشت مرغ در اتحادیه‌های اسکاد و فرهنگیان ۴۰ درصد زیر قیمت بازار توزیع می‌شود.
به گزارش جهان، حسن رادمرد، معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره توزیع سبد کالایی به کارمندان و کارگران در آستانه ماه رمضان اظهار کرد: قرار است تعاونی‌های اسکاد و فرهنگیان برنج، شکر، روغن و گوشت مرغ را به قیمت تمام شده وارداتی با ارز مرجع توزیع کنند.

وی ادامه داد: توزیع این کالاها با ارز مرجع ۴۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار انجام خواهد شد.

رادمرد با بیان این‌که اتحادیه اسکاد و فرهنگیان باید براساس تعداد کارمندان و کارگرها تقاضای خود را اعلام کنند، گفت: پس از اعلام تقاضا این اتحادیه‌ها باید وجه مورد نظر را واریز کرده و اجناس را تحویل بگیرند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت متولی تامین و عرضه این کالاها با قیمت تمام شده ارز مرجع است و مابقی مراحل دریافت و توزیع کالا بر عهده اسکاد و تعاونی‌های فرهنگیان است.

وی اظهار کرد: بدیهی است که با توجه به ذخیره‌سازی کالا که مشکلی در اختصاص کالاهای اساسی وجود ندارد اگر تاخیر و خلایی در عرضه سبد کالایی وجود داشته باشد متوجه عملکرد خود اتحادیه‌ها است.

رادمرد در پایان تصریح کرد: این طرح برای ماه رمضان است. عرضه این کالاها به اتحادیه‌ها اعلام شده و هر اتحادیه براساس لیستی که ارائه می‌دهد کالا دریافت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه مثل پارسال بعد از رمضان ندهند خوب است.