سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
عراقچی:

۷ تبعه اسلواکی در ایران دستگیر شده اند

يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 296028
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن تأیید خبر دستگیری ۷ نفر از اتباع اسلواکی در ایران ، گفت: این افراد به عنوان توریست به جمهوری اسلامی ایران آمده بودند و عمل و رفتار غیرمتعارف و داشتند به دلیل نقض قوانین کشورمان توسط مقامات انتظامی دستگیر شده اند.
به گزارش جهان، عباس عراقچی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفتگو با مهر درباره دستگیری اتباع اسلواکی در ایران، گفت: ۷ تبعه اسلواکی که به عنوان توریست به جمهوری اسلامی ایران آمده بودند و عمل و رفتار غیرمتعارف و همچنین تجهیزات غیر متعارفی نیز همراه داشتند به دلیل نقض قوانین کشورمان توسط مقامات انتظامی دستگیر شده اند.

وی افزود: تحقیقات در مورد این عده ادامه دارد و البته ما مراتب را به اطلاع دولت اسواکی رسانده ایم و بر طبق قوانین بین المللی و کنوانسیون وین عمل کرده ایم.

عراقچی همچنین درباره بیانیه وزارت کشور کویت درباره دستگیری تعدادی ایرانی در این کشور نیز گفت: گفته شده این عده به اتهام قاچاق گازوئیل دستگیر شده اند و هنوز اطلاعات دقیق در این باره در دست نداریم.

وی افزود: سفارت ایران در کویت در حال پیگیری مسئله است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *