پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

ما که برویم، آمریکا نفس راحتی می‌کشد

يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب: 295855
در داخل کشور هیچ دیواری کوتاه‌تر از دیوار دولت پیدا نمی‌شد و هرکس که به دولت می‌رسید یک سیلی به صورتش می‌کوبید. هیچ دولتی به اندازه دولت‌های نهم و دهم ناساز نشنید اما خوشبختانه با عملکرد خود جواب همه این مسائل را داد.
ما که برویم، آمریکا نفس راحتی می‌کشد
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمدرضا رحیمی که در جلسه اعلان گزارش سرمایه‌گذاری خارجی سخن می‌گفت تصریح کرد:‌ دلایل این سخن من کاملا واضح است؛ در شرایطی که تحریم‌ها تمامی راه‌ها را بر ملت ایران مسدود کرده بود، وزارتخانه تحت پوشش آقای حسینی طرح‌هایی را اجرا کرد که دولت‌های قبلی زیر بار هزینه آن‌ها نرفته بودند.

رحیمی با بیان اینکه دولت احمدی‌نژاد در تمامی سال‌های خود چه از نظر فشارهای داخلی و چه از نظر فشارهای خارجی در مضیقه بود، تصریح کرد: در داخل کشور هیچ دیواری کوتاه‌تر از دیوار دولت پیدا نمی‌شد و هرکس که به دولت می‌رسید یک سیلی به صورتش می‌کوبید. هیچ دولتی به اندازه دولت‌های نهم و دهم ناساز نشنید اما خوشبختانه با عملکرد خود جواب همه این مسائل را داد.

معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: دولت احمدی‌نژاد در عرصه جهانی نیز همه‌جا به تأسی از بیانات امام راحل و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب در جلوی خواسته‌های غرب و بویژه آمریکا ایستاد آمریکایی‌ها بارها از پایان رسیدن دولت احمدی‌نژاد ابراز خشنودی کرده‌اند و می‌دانند که با پایان این دولت می‌توانند پس از هشت سال یک نفس راحت بکشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دولت در تمامی عرصه‌ها از دولت‌های پیشین برتر بوده است و ما به زودی آمارهای دولت را به صورت جزئی منتشر خواهیم کرد تا هر نهادی که توانست نشان دهد که آمارهای کدام دولت به میزان موفقیت دولت احمدی‌نژاد خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امريكا احمق تر از اونيكه اين چيزا حاليش شه! كشوري كه 800ميليارد دلار در عراق و600ميليارد دلار در افغانستان هزينه كرد و 6000سربازش كشته شد ولي حتي يك پاپاسي هم گيرش نيومد! افغانستان بالاخره دست طالبان داره ميفته عراق هم كه ماله ايران شده! احمق تر از امريكا خوده امريكاس! البته در قران احمق بودن دشمنانمون وعده داده شده است.البته من موندم اين سبزهاي ایراني كي ميخوان دست از نوكري امريكاي احمق بردارند؟؟!!!؟؟؟