پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

عیادت خبرنگاران حوزه کتاب از پرویز

دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 294627
تعدادی از خبرنگاران حوزه‌ی کتاب به عیادت محسن پرویز رفتند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، جمعی از خبرنگاران حوزه‌ی کتاب عصر یکشنبه، دوم تیرماه، به بیمارستان قلب تهران رفتند و از محسن پرویز، معاون پیشین امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخن‌گوی انجمن قلم، عیادت کردند.

در این دیدار، محسن پرویز درباره‌ی علت جراحی قلب خود گفت: قلبم ظاهرا از قبل مشکلی نداشت، ولی گویا کم‌توجهی باعث ایجاد دردی در آن شده بود که باعث شد به انجام یک چکاپ احساس نیاز کنم. با انجام آزمایش سی تی آنژیوگرافی مشخص شد که از ناحیه‌ی عروق گرفتگی دارم و یکی از رگ‌های قلبم به کلی مسدود شده است و رگ‌های دیگر نیز دچار تنگی‌های متعددی هستند. همه‌ی این مسائل باعث شد تا به انجام عمل جراحی تن دهم.

او در ادامه اظهار کرد: الآن مشکلم کم‌خونی است و بنا به نظر پزشکان، هنوز میزان هموگلوبین لازم خونم جبران نشده است و اگر این کم‌خونی جبران شود، دیگر نیازی به مراقبت‌های ویژه ندارم.

سخن‌گوی انجمن قلم درباره‌ی تأثیر فعالیت‌های انتخاباتی‌اش در یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری و نقش آن در ایجاد مشکل قلبی‌اش نیز گفت: در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری ما به آن شکل فعالیت انتخاباتی نداشتیم. ماندگاری آقای حداد عادل هم در صحنه بیش‌تر برای دفاع از اصول و آرمان‌های انقلاب بود، همه چیز که نباید برای رأی باشد. بالأخره باید برخی از مسائل مطرح و گفته می‌شد. در جلساتی هم که با دوستان در همین زمینه تشکیل داده بودیم، به این موضوع اشاره شد. به هر حال انتخابات انجام شد و ما هم از نتیجه‌ی آن راضی هستیم.

 محمد اللهیاری، رییس اداره‌ی کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز از جمله افرادی بود که به عیادت محسن پرویز آمده بود.

همچنین در روزهای گذشته سیدمحمد حسینی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد مسجدجامعی و محمدحسین صفار هرندی به ملاقات این فعال فرهنگی رفته‌اند.

پرویز 28 خردادماه در بیمارستان قلب تهران مورد عمل جراحی قلب قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *