شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲

نوری‌زاده: انتخابات‌ به‌ نفع روحانی‌ مهندسی‌ شد!

يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 294520
از همان روزهای اول و پس از حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ملت ایران، بسیاری از افراد و رسانه ها دچار شوک شدند؛ چرا که این میزان حضور وهمچنین انتخاب آقای روحانی اصلا در مخیله آنها نمی گنجید و در کل تمام برنامه های آنها را به هم ریخت. این شوک طی روزهای متمادی در پیام های تبریک و واکنش های رسانه ای کاملا بروز داشت.
نوری‌زاده: انتخابات‌ به‌ نفع روحانی‌ مهندسی‌ شد!
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، از همان روزهای پس از حماسه سیاسی ملت ایران، بسیاری از افراد دچار شوک شدند؛ چرا که این میزان حضوردر مخیله آنها نمی گنجید.

از همان روزهای اول و پس از حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ملت ایران، بسیاری از افراد و رسانه ها دچار شوک شدند؛ چرا که این میزان حضور وهمچنین انتخاب آقای روحانی اصلا در مخیله آنها نمی گنجید و در کل تمام برنامه های آنها را به هم ریخت. این شوک طی روزهای متمادی در پیامهای تبریک و واکنش های رسانه ای کاملا بروز داشت.

اما در میان تمام این اظهار نظرها، یک نفر عجیب ترین واکنش به انتخابات را داشت. او در اولین اظهارنظر، طی گفتگو با رادیو فرانسه ادعایی را مطرح کرد که هیچ کسی آنرا تحویل نگرفت. اما همچنان او با اعتماد به نفسی بالا بیشتر بر فرضیه خود پافشاری کرد تا آنجا که ما را مجبور کرد آن را انعکاس دهیم.

علیرضا نوری زاده که در رسانه های ضدانقلاب از او با عنوان "مدیر مرکز پژوهش های ایران و اعراب" نام می برند، یک روز پس از انتخابات حماسی ۲۴ خرداد در گفتگو با رادیو فرانسه می گوید: « تمام آمارگیری هایی که [انجام] می شد، آقای قالیباف را خیلی پیشتاز قرار می داد، چه شد یک دفعه ۱۰ میلیون فاصله تا الآن بین آقای قالیباف و روحانی افتاده است؟»

وی اضافه می کند: « باید گفت این همه فاصله یک مقدار غیرقابل توجیه است و نمی توان به همین سادگی آدم فکر کند که تمام پیش بینی ها و آمارگیری ها، بی ربط بوده است و حتی مثلا در شهری مانند مشهد که شهر ایشان است آرای کمتری نسبت به آقای روحانی بیاورد.»

گذشته از تکرار تئوری توهم "داماد لرستان" از سوی نوری زاده، در انتخابات سال ۸۸ نیز او و بسیاری از همفکرانش با همین ادعا به دنبال القای تقلب در جامعه بودند.

نوری زاده پس از یک هفته تکرار ادعای خود در رسانه ها، اینبار در گفتگو با رادیو زمانه گفت: «آقای روحانی فقط با ۵۱ درصد آرا پذیرفته و رئیس جمهور شد. اگر دقیقتر در نظر بگیریم به اعتقاد من ۳۷۰ هزار رأی که باعث شد ایشان در دور اول برنده شود اون ۳۷۰ هزار رأی مهندسی شد وگرنه آقای روحانی باید با آقای قالیباف به دور دوم می رفت.» !
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من یک اصلاح طلب و طرفدارای آقای موسوی بودم . و در این انتخابات دوست هم نداشتم که اصولگرا ها رای بیاورند. من خودم ماهواره دارم . ولی از بس این یارو سبک و بی محتوی است هنوز نشده روی این کانال بمونم و برنامه هاش و ببینم . تو رو خدا از یه همچین تریبونی به این جور افراد توجه نکنید . این نظام خیلی بیشتر از این اهمیت داره که به گردانندگان کوته فکر این تلویزیون ها توجه کند.
مهدی
Germany
من اهل تبریزم.در جریان انتخابات 88،با اینکه آذربایجانی که در آن(اردبیل،زنجان،قزوین،همدان(هم هست بمرکزیت تبریز،در جنیش سبز حضور نداشت به هر دلیلی،این نوریزاده وسازگارا خودشان را کشتند که پای تبریز را بوسط بکشند ولی تبریز به خیایان نیامد... .به نظر من هم ،اینها شکننده هستند وغیرقایل اعتماد . . .