جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

عکس / رییس شورای شهر تهران در کنار برادرش

پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 293958
31 خرداد ماه امسال، برابر است با 3ی و دومین سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران ، که مهندس چمران و یک نسل از انقلابیون ایران اسلامی، مرهون نام و راه و رسم آن شهید بزرگوار هستند.
به گزارش جهان نيوز، مهندس مهدی چمران، رییس فعلی شورای شهر تهران، در سال 1320 در تهران متولد شد. ایشان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد معماری در دانشگاه تهران است.مهندس چمران،پیش از حضور در شورای شهر تهران، معاونت فرهنگی ستاد فرماندهی کل قوا و مشاور تحقیقات علمی رئیس ستاد فرماندهی کل قوا نیز بوده است.
مهندس چمران، با 71 سال سن، در آخرین انتخابات شورای شهر تهران که چند روز قبل انجام گرفت، مجددا مجوز ورود به دوره جدید شورای شهر را پیدا کرد. او برادر کوچک تر شهید دکتر مصطفی چمران و مسئول بنیاد شهید چمران نیز می باشد. در ایامی که شهید دکتر چمران، از لبنان به ایران بازگشت و در متن انقلاب اسلامی به فعالیت مشغول شد، مهدی نیز در کنار وی حاضر بود و در ستاد جنگ های نامنظم نیز، در رکاب برادرش حضور داشت.
عکس زیر که در سال 1358 گرفته شده است، مهدی چمران را در کنار برادرش دکتر مصطفی چمران به تصویر کشیده است. 31 خرداد ماه امسال، برابر است با 3ی و دومین سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران ، که مهندس چمران و یک نسل از انقلابیون ایران اسلامی، مرهون نام و راه و رسم آن شهید بزرگوار هستند.
شادی روحش صلوات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چمران
یک نسل نه
تمام نسل ها مدیون دکتر چمران هستند.