کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروین درباره دیدار با کره چه گفت؟

26 خرداد 1392 ساعت 15:07

علی پروین گفت: امکان دارد قطری‌ها برای نرفتن ما به جام جهانی دست به هر کاری بزنند.


به گزارش جهان به نقل از فارس، علی پروین در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت:‌ خدا را شکر طبق خبرهایی که می‌بینیم و می‌شنویم بچه‌ها در شرایط خوبی در کره‌جنوبی به سر می‌برند و از عکس‌هایی که دیده‌ایم روحیه‌ها و اتحاد آنها خیلی خوب و شاید غیرقابل توصیف باشد.

وی افزود: همیشه رمز یک پیروزی چه آن موقعی که من سرمربی بودم و یا زمانی که بازی می‌کردم اتحاد و یکدلی بود. همیشه گفتم اگر در ورزش ما مخصوصا فوتبال اتفاق بیفتد با جوان‌هایی که داریم کوه جلودار ما نیست.

پروین ادامه داد: تا روز سه‌شنبه نفس‌ها در سینه‌مان حبس است تا ببینیم سرنوشت‌مان با کره چه می‌شود. بالاخره این بازی علاوه براینکه سرنوشت ما را روشن می‌کند یک جوری برای دو تیم حیثیتی هم هست و به همین دلیل حساسیت‌ها را چند برابر می‌کند اما بچه‌ها بدانند که این بازی برای ما مرگ و زندگی است.

وی خاطرنشان کرد: در این چند روزه دیدم که روی بازی قطر و ازبکستان خیلی مانور می‌کنند. ما نباید خودمان را گول بزنیم چون اگر دست این عرب‌ها باشد، هرگز دوست ندارند موفقیت و صعود ما را به جام جهانی ببینند. پس بهتر است از این ماجرا که احتمالا در بازی قطر و ازبکستان چه اتفاقی رخ می‌دهد، بپرهیزیم و کار خودمان را انجام دهیم. خدای ناکرده اگر حواس‌مان به آن بازی برود، بازی خودمان را فراموش می‌کنیم و همه چیز خراب می‌شود.

پروین یادآور شد: اما به نظر من بچه‌های ما حرفه‌ای تر از این حرف‌ها هستند و با تمام قوا مقابل کره جنوبی می‌ایستند و خودشان تکلیف‌شان را روشن می‌کنند.

پروین در خصوص طول کشیدن جنگ لفظی کی‌روش و سرمربی کره، نیز گفت: جواب دادن و گوش کردن به صحبت‌های سرمربی کره برایمان نان و آب نمی شود اما به نظرم کی‌روش خوب جواب او را داد و نشان داد که در مسائل حرفه‌ای و روحیه دادن به تیم نیز بسیار ماهر است. ما هر چه هستیم باید سه‌شنبه در داخل زمین به نمایش بگذاریم. بالاخره سرمربی کره هم می‌داند اگر ایران را شکست دهد در کارنامه‌اش ثبت می‌شود و به همین دلیل هرگز دوست ندارد که گام آخر را محکم بر ندارد. اما به نظر من بچه‌های ما مانند یک آتشفشان هستند که اگر سه‌شنبه روز آنها باشد، بعید می‌دانم اجازه بدهند که کار به بازی قطر و ازبکستان بکشد. بازی برای خود بچه‌ها هم خیلی مهم است و قطعا آنها به این موضوع بهتر از من پی می‌برند چون رفتن به جام جهانی به نفع همه است. من امیدوارم که روز سه‌شنبه با پیروزی مقابل کره جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.


کد مطلب: 293150

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/293150/پروین-درباره-دیدار-کره-گفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com