جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

دعوت احمدی‌نژاد برای مشارکت‌ درانتخابات

پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 292530
رئیس جمهور از عموم مردم ایران برای مشارکت گسترده در انتخابات دعوت کرد.
دعوت احمدی‌نژاد برای مشارکت‌ درانتخابات
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در پیامی به ملت شریف ایران آنها را به حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد که متن آن به شرح زیر است:

ماه پربرکت شعبان، ماه دعا و نزول رحمت اسلامی و میلاد حضرت سیدالشهدا(ع) و فرزند گرامی اش حضرت امام سجاد(ع) و برادر برومندش حضرت ابوالفضل(ع) و پیشاپیش عید عظیم نیمه شعبان، سرود رهایی کامل انسانها و بشارت استقرار سراسری توحید و عدالت و عشق را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

امروز و در پس فراز و نشیب هزاران ساله، آرمان های بلند و تاریخی ملت ایران برای ساختن جامعه انسانی سعادتمند و سرشار از زیبایی و ارزش های الهی و انسانی به رهبری انسان کامل و تجلی همه عشق و امید، امام عصر(ع)، به آرمان همه ملت های مستقل و آزادی خواه تبدیل شده است. فردای درخشان را اندیشه ها و دست های پاکان و موحدان رقم خواهد زد.

البته همواره در این راه پرفروغ و حرکت تاریخ ساز موانعی توسط بدخواهان و شیاطین ساخته و پرداخته شده و می شود لیکن شما ملت عزیز با درایت و هوشمندی آنها را پشت سرگذاشته و می گذارید و همچون همیشه تهدیدها را به فرصت ها تبدیل نموده و خواهید نمود. آینده پرشکوه از آن شماست.

اینک و به دنبال یک دوره هشت ساله پرتلاش با دستاوردهای افتخارآمیز و ماندگار، روز ۲۴ خرداد روز تصمیم برای آغاز دورانی جدید است.

اینجانب به هوشمندی و ایمان شما باور دارم و معتقدم شما مردم فهیم خود می دانید که چگونه تصمیم بگیرید و چگونه برگزینید.

امیدوارم فردا آنچه خیر و صلاح انسانها در راه رسیدن به اهداف بزرگ الهی است رقم بخورد و پرچم سرافرازی ملت ایران بیش از پیش به اهتزاز درآید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زنده باد احمدی نژاد مخلص