جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱
جلیلی:

"ولایتی به اصول ائتلاف پایبند باشد"

اصولگرایان در شرایط تاریخی قرار دارند
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب: 292346
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: با توجه به اینکه اعضای ائتلاف سه‌گانه اصولی را از ابتدا برای خودشان ترسیم کرده بودند از اعضای آن انتظار می‌رود که به نتایج نظرسنجی‌ها پایبند باشند.
"ولایتی به اصول ائتلاف پایبند باشد"
به گزارش جهان، اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم،گفت: اگر دوستان اصولگرا به بحث جریان اصولگرایی و پیروزی آن فکر می‌کنند، باید اجماع را دستور کار قرار دهند. اگر اصولگریان و همین‌طور اعضای ائتلاف سه‌گانه به خرد جمعی اعتقاد دارند باید به اصول اولیه خود پایبند بوده و منافع جریان اصولگرایی را به منافع فردی خود ترجیح دهند.

وی ادامه‌داد: البته شرایط فعلی خیلی به زیان اصولگرایان نیست. اگر تعداد کاندیداهای اصولگرا کمتر شود و آرا به سمت کاندیدایی پیش رود که در نظرسنجی‌ها مقبولیت بیشتری دارد، برای اصولگرایان بهتر خواهد بود. در غیر اینصورت انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه انتظار از ائتلاف‌‌ها این است که به چارچوب‌های خود پایبند باشند، اظهارداشت: یکی از شاخص‌های ائتلاف سه‌گانه مقبولیت بوده که در این شرایط با توجه به اینکه قالیباف در نظرسنجی‌های معتبر توانسته مقبولیت لازم را کسب کند، بنابراین از دیگر اعضا از جمله ولایتی انتظار می‌رود که به اصول ائتلاف پایبند بوده و در جهت حفظ منافع جریان اصولگرایی از هرچه زودتر انصراف خود را از ادامه کاندیداتوری در انتخابات اعلام کند.

جلیلی خاطرنشان‌کرد: اگر ولایتی انصراف خود را اعلام کند، ائتلاف سه‌گانه مقبولیت خود را بین مردم و افکار عمومی حفظ خواهد کرد، زیرا امروز شرایط تاریخی برای جریان اصولگرایی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمام دوستان چپ و راست
خدا را شکر که جلیلی هست .شعور مردم پیروز انتخابات را مشخص می کند و چون مردم ایران با شعور هستند جلیلی را انتخاب می کنند.یا علی